نتایج انتخابات اتاق بازرگانی شیراز اعلام شد

12 اسفند 1397 ساعت 8:16

با پايان يافتن نهمين دوره انتخابات اتاق بازرگاني فارس كه همزمان با سراسر كشور از صبح شنبه ١١ اسفندماه آغاز شده بود، پانزده عضو هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی در این استان مشخص شدند.


به گزارش حافظ خبر، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی فارس، شامگاه شنبه و پس از اتمام شمارش آرا، به خبرنگاران گفت: نهمين دوره انتخابات اتاق بازرگاني فارس به مدت يك روز برگزار و با استقبالی خوب مواجه شد.علي همتي افزود: با اتمام مهلت راي گيري آقايان؛ جمال رازقي جهرمي، محمدصادق حميديان جهرمي، ابراهيم غلامزاده، عباس ابوقداره، غلامحسين شعرا، اميد ماهراني، سيد كاظم خاكره، يوسف صلاح‌الدين ايزدفر ، سهراب شرفي، هادي حنايي جهرمي، خسرو فروغان گران سايه، علي‌رضا قدرتي، نادر طيبي و خانم‌ها سهيلا محبي و يلدا راهدار به عنوان اعضاي هیئت نمایندگان اتاق شیراز انتخاب شدند.
به گفته همتی، در اين دوره از انتخابات يك‌هزار و ٢٧٢ نفر در استان با داشتن كارت بازرگاني واجد شرايط راي بودند که ٦٤٢ نفراز آنها در انتخابات شرکت کردند و از این تعداد ٦٣١ راي ماخوذه صحیح بود.
وی حضور در این دوره از انتخابات اتاق فارس را به لحاظ مشارکت رای دهندگان کم‌نظیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که اعضای جديد هیئت نمایندگان این اتاق با برنامه‌هاي قوي و منسجم رونق و توسعه هرچه بيشتر اقتصاد استان را در چهار سال آينده رقم بزنند .
به گزارش ايسنا اعضاي منتخب نهمين دوره اتاق بازرگاني استان فارس در بخش‌های معدن، بازرگانی، کشاورزی و صنعت مشغول به فعاليت مي‌شوند .
در اين دور از انتخابات دو ليست "اتاقي براي همه" و "اتاقي شفاف و پاسخگو" وارد كارزار انتخابات شدند كه در نهايت ليست اتاقي براي همه، موفق شد تمام پانزده کرسی اعضای هیئت نمایندگان اتاق فارس را از آن خود کند.
 


کد مطلب: 19616

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19616/نتایج-انتخابات-اتاق-بازرگانی-شیراز-اعلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir