مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس :

اعزام بیش از 5000 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور

11 اسفند 1397 ساعت 11:17

رئیس بسیج دانشجویی فارس گفت: بیش از 5 هزار دانشجوی شیرازی در اسفند ماه امسال در قالب 21 کاروان، راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، اسماعیل قزل‌سفلی اظهار داشت: از 30 بهمن ماه سال جاری سفر اردویی راهیان نور با عنوان «حج بصیرتی» و با شعار «جوان انقلابی، پرچمدار حرکت ملی پیشرفت» آغاز شده و تا 27 اسفند ادامه دارد.
وی با بیان اینکه برای این اردوها هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، افزود: 5 هزار و 280 دانشجو با 120 دستگاه اتوبوس به این اردوی معنوی با موضوعات فرهنگی اعزام می‌شوند.
قزل‌سفلی با بیان اینکه 21 کاروان از دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، تصریح کرد: 11 اعزام خواهران و 10 اعزام برای برادران طبق برنامه زمان‌بندی در نظر گرفته شده است.
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: کاروان‌های دانشجویی امسال از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، طلائیه، شلمچه و اروند بازدید می‌کنند.
وی تاکید کرد: علاوه بر بازدید از برنامه‌هایی همچون میز گرد‌های دانشجویی، روایت گری و همچنین نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز برای دانشجویان تدارک دیده شده است.
فارس


کد مطلب: 19609

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19609/اعزام-بیش-5000-دانشجو-مناطق-عملیاتی-جنوب-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir