قائم مقام ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس:

مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس بیمه است

7 فروردين 1397 ساعت 11:33

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: در نوروز 97 تمام مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس تحت پوشش بیمه‌ی آتش‌سوزی، مسئولیت مدنی و حوادث است.


به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از سایت آموزش و پرورش فارس، غلامعلی حق‌شناس در حاشیه‌ی بازدید فرماندار شهرستان شیراز از محل اسکان میهمانان نوروزی در شیراز، گفت: امسال علی‌رغم افزایش تعداد مسافران اسکان یافته در اماکن آموزش و پرورش، سطح کیفی خدمات ارتقاء یافته است.
او گفت: تاصبح روز دوشنبه 6 فروردین ماه 308 هزار و چهارصد و شصت نفر در قالب 85 هزارو ششصد و هشتاد و سه خانواده در اماکن تحت پوشش آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای آغاز به‌کار ستاد اسکان، تا صبح دوشنبه ششم فروردین ماه امسال، 925 هزار و 379 نفرروز اسکان در مدارس و سایر اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس ثبت شده است.
قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای ارتقاء سطح کیفی امکانات رفاهی محل‌های اسکان طی سال گذشته 36 هزار و 416 قلم کالا با هزینه‌ای حدود 36 میلیارد ریال خریداری و بین مدارس استان توزیع شده است.
حق شناس افزود: این اقلام شامل ۱۷ هزار و هشتصد تخته پتو، ۴ هزار و هفتصد تخته فرش، 10 هزار و دویست دست بالش، ۴۳۰ دستگاه آبگرمکن، ۷۰۰ دستگاه تلویزیون، 2 هزار و ۳۲۶ دستگاه یخچال و 200 دستگاه اجاق گاز بوده است.
وی گفت: برای معرفی فرهنگ بومی محلی و جاذبه‌های گردشگری فارس در ستادهای پذیرش و اسکان آموزش و پرورش غرفه‌های مختلف ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و کتاب دایر شده  است.


کد مطلب: 19195

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19195/مراکز-اقامتی-آموزش-پرورش-فارس-بیمه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir