استاندار فارس:

هیچ موضوعی در نظام اجتماعی از امنیت مهمتر نیست

6 فروردين 1397 ساعت 10:10

استاندار فارس با بيان اينكه در پهنه امنيت است كه رفاه و آسايش معنا پيدا مي كند، گفت: در نظام اجتماعی هیچ موضوعی مهمتر از امنیت نیست.


به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از سایت پلیس فارس، اسماعیل تبادار در دیدار فرماندهی انتظامی استان فارس با قدردانی از تلاش‌های ماموران پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، نیروی انتظامی را مظهر اجرای قانون و عطوفت اسلامی دانست که هدلی جز ایجاد و حفظ آرامش در جامعه ندارد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.
وي با اشاره به اينكه در پهنه امنيت است كه رفاه و آسايش معنا پيدا مي كند، اظهار كرد: زماني كه همه مردم در حال مسافرت هستند آن زمان اوج كسرت كار براي نيروي انتظامي است.
 استاندار فارس تصريح كرد:  از زمان قديم تا كنون كساني كه مي خواهند در يك مكان كسب درآمد كنند به سه موضوع امنيت، نظم و معاش توجه داشته و دارند كه با تلاش هاي سبز پوشان نيروي انتظامي، اين سه مطلب به خوبي در ايران اسلامي به ويژه در خطه پهناور استان فارس نمايان مي باشد.
تبادار افزود: از وجود شما و از اينكه در كنار شما با كمترين دغدغه به امورات مي پردازيم و به ملت شريف استان فارس خدمت مي كنيم افتحار مي كنم.
رئيس شوراي تامين استان فارس، خاطر نشان كرد: ماموران نيروي انتظامي كه جايگاه ويژه اي در سطح كشور دارند از تمام توان خود براي امنيت و آسايش مردم مايه مي گذارند و آرامش، آسايش و امنيت مردم را با سختي به جان مي خرند.
فرمانده انتظامی فارس نیز گفت: پليس فارس با استقرار 431 ايستگاه نوروزي، به كار گيري بيش از 12 هزار نفر نيرو، راه اندازي بيش از 2 هزار گشت خودرويي، موتوري و پياده اقدامات بسيار مؤثري در راستاي برقراري نظم و امنيت و خدمات رساني به شهروندان انجام داده است.
احمدعلی گودرزی با اشاره به اينكه پليس از همه ظرفيت هاي موجود در سال جاري استفاده خواهد كرد، افزود: ميزان جانباختگان حوادث ترافيكي از ابتداي طرح نوروزي تا كنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 23 درصد كاهش داشته است.
به گفته فرمانده انتظامي استان فارس، آمار فوتي هاي تصادفات درون شهري 50 درصد و خسارتي 40 درصد و فوتي هاي تصادفات برون شهري 11 درصد و خسارتي 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش يافته است.
گودرزي وضعيت امنيت در استان فارس را مطلوب عنوان كرد و گفت: خوشبختانه از ابتداي طرح نوروز تا كنون شاهد كاهش 27 درصدي جرائم و افزايش 6 درصدي كشفيات در استان هستيم.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به جمع آوري معتادان متجاهر در طرح نوروز، گفت: در اين مدت بيش از هزار نفر معتاد متجاهر جمع آوري و به مراكز مربوطه تحويل داده شده اند.
گودرزی با بيان اينكه رضايتمندي مردم رضايت خداوند را به همراه خواهد داشت، افزود: در نظر سنجي هاي انجام شده، 88 درصد مردم و مسافران از اقدامات و عملكرد مأموران انتظامي استان فارس از ابتداي طرح نوروز تا كنون ابراز رضايت كرده اند.


کد مطلب: 19187

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19187/هیچ-موضوعی-نظام-اجتماعی-امنیت-مهمتر-نیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir