رئیس شورای شهر شیراز:

در توسعه شهری هیچ تفاوتی میان مناطق قائل نیستیم

26 اسفند 1396 ساعت 23:50

رئیس شورامی اسلامی شهرشیراز گفت: در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تمامی مناطق شهرستان شیراز را مورد توجه قرار داده و هیچ‌گونه تبعیضی برای اجرایی شدن قائل نیستیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزاحمدرضا دستغیب بعدازظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شیراز دخالتی  در امور اجرایی شهرداری نداشته و نظارت سخت‌گیرانه را در دستور قرار داده‌ است.
وی  با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب مدیران و معاونان شهرداری نیز دخالتی نداشته و عملکرد آنان را مورد توجه قرار می‌دهد، افزود: اعضای شورای اسلامی نیز هنگام رای دادن به مصوبات مستقل عمل می‌کند و هرگز تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نمی‌گیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تمامی مناطق شهرستان شیراز را مورد توجه قرار داده و هیچ‌گونه  تبعیضی برای  اجرایی شدن قائل نیستیم.
 وی  افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در 6 ماهه گذشته تاکنون 32 نشست صحن علنی رسمی، 111 مصوبه و 85 بازدید اعضای کمیسیون  از مراکز مختلف داشته و در این راستا هر کمیسیون به طور میانگین  40 نشست داشته است.
دستغیب تصریح کرد: طرح باز آفرینی محور زند، انتخاب شهردار، تشکیل کمیسیون حقوق شهروندی، اختصاص 100 میلیون تومان به تیم‌های فوتبال  فجر و برق و نیز به ازای هر برد 10 میلیون تومان به هر دو تیم و 50 میلیون تومان به تیم فوتبال بانوان از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز است.  
وی بیان داشت: مستندسازی بافت‌های قدیمی شیراز، موافقت 2 درصدی شهرداری برای خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و نیز حمایت از پارک علم و فناوری از جمله فعالیت‌های این نهاد مردمی بوده‌ است.
رئیس شورای اسلامی شیراز در مورد انتقال کارخانه پشم شیشه این شهر نیز گفت: این کارخانه قدمت 50 ساله دارد و هم اکنون با 200 کارگر مشغول فعالیت است  و نیز  با خرید تجیهزات  و 600 میلیون تومان فیلتر برای مقابله با  هرنوع آلایندگی زیست محیطی اقدام کرده‌است.
دستغیب ابراز داشت:  براساس برنامه مصوب هیات مدیره در قالب طرح توجیهی کارخانه پشم شیشه در سال 1398 درزمینی به مساحت  80 هزار مترمربع و با 25 درصد پیشرفت فیزیکی به منطقه ویژه اقتصادی منتقل می‌شود.
وی اظهار داشت: قبل از ورود به شورا عضو هیات مدیره کارخانه پشم شیشه بوده و بعد از ورود به خانه مردم  درخواست استعفا کرده‌ام که مورد موافقت قرار نگرفته است و برای خدمت بیشتر باز هم تقاضای برکناری از کارخانه را کرده‌ام.


کد مطلب: 19136

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19136/توسعه-شهری-هیچ-تفاوتی-میان-مناطق-قائل-نیستیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir