نامه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز به استاندار فارس در پی تصویب تغییر کاربری1562متر مربع از باغات قصردشت

منطق و استدلال شورای برنامه ریزی استان فارس در تغییر کاربری باغات قصردشت چیست؟

9 اسفند 1396 ساعت 1:06

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز نامه خطاب به استاندار فارس در پی تصویب تغییر کاربری1562متر مکعب از باغات قصردشت صادر کرد


به گزارش "حافظ نیوزبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز نامه خطاب به استاندار فارس در پی تصویب تغییر کاربری1562متر مربع از باغات قصردشت صادر کرد که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی آقای مهندس اسماعیل تبادار
استاندار محترم فارس

سلام علیکم
ضمن عرض احترام و آرزوی توفیق برای حضرتعالی؛ انتشار اخبار تصویب طرح تغییر کاربری 1562 متر مربع از باغات قصردشت شیراز در تاریخ 5 اسفند ماه 96 در شورای برنامه ریزی استان؛ علیرغم اعلام موضع قبلی جنابعالی مبنی بر رد هرگونه طرح تغییر کاربری باغات؛ موجب تعجب همگان شده است.
همانطور که در 126 روز قبل از تصویب این طرح جنابتان فرمودید؛ صدور اجازه ی تغییر کاربری باغات؛ نشان دهنده ی نقشه ی راه به متخلفانی است که باعث نابودی این باغات شده اند.
اما پرسش اصلی از جنابعالی این است که استدلال شما از تغییر موضع در این مورد و به کلی منطق و استدلال شورای برنامه ریزی استان فارس در تغییر کاربری باغات قصردشت چیست؟
پرسش دیگر اینکه آیا واقعا استان فارس ظرفیت احیای اراضی خشک شده ی خود را ندارد؟! آیا مسئولان محترم از اهمیت باغات قصردشت در تأمین هوای پاک در سطح شهر شیراز و اهمیت حفظ سیمای کهن و فرهنگی شهر بی اطلاع هستند یا اینکه این بار هم سیاست بازی بر مصلحت عمومی پیشی گرفته است؟
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در راستای ایفای نقش خود در مطالبه از مسئولین و همچنین ایجاد بستری مناسب و منطقی جهت پرسش و پاسخ دانشجویی از مسئولین استانی؛ از جنابعالی بعنوان عالی ترین مقام اداری استان و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه؛ جهت حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان ؛ دعوت به عمل می آورد. شایسته است با توجه به توصیه های مکرر رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی؛ در بحث لزوم پاسخگویی مسئولین به دانشجویان؛ هماهنگی جهت حضور در این جلسه را در اقدامات فوری خود جای دهید.
در پایان ضمن تشکر از توجه جنابعالی؛ لازم است این نکته را متذکر شویم که جامعه ی دانشگاهی با تمام توان خود پیگیر این موضوع مهم خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته


کد مطلب: 18991

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18991/منطق-استدلال-شورای-برنامه-ریزی-استان-فارس-تغییر-کاربری-باغات-قصردشت-چیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir