در آئین گشایش چند پروژه عمرانی در شهر جدید صدرا عنوان شد

استقبال استاندار فارس از تدوین سند چشم‌انداز جامع صدرا

27 بهمن 1396 ساعت 21:02

استاندار فارس سند جامع توسعه شهر صدرا را اقدامی بسیار مناسب و بجا عنوان کرد.


به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در آئین گشایش و بهره‌برداری از 2 مرکز آموزشی و 450 واحد مسکن مهر پروژه بناسازان رمضان این شهر و آغاز عملیات اجرایی آزادراه صدرا به دوکوهک که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد، اظهار داشت: اساس برپایی شهر صدرا می‌تواند قوتی در کنار شیراز باشد و یک مفر تفریحی در آن شکل بگیرد.
وی افزود: گرچه گذشته صدرا تجارب تلخی را به ما القا می‌کند اما هیچ‌گاه نباید در گذشته ماند و باید اهداف بزرگ را پی گیری کرد.
تبادار ادامه داد: جای خوشحالی است که مدیرعامل شهر صدرا به موضوع مطالعات مبتنی بر یک سند جامع اشاره کردند که این سند قطع به‌یقین نوید توسعه را در این شهر خواهد داد.
استاندار فارس با بیان اینکه متأسفانه آوازه‌ای که درگذشته از صدرا به گوش ما می‌رسید آوازه موزونی نبود، افزود: حتی عملکرد مسئولان در شیراز و تهران نیز با وضعیت گذشته زیر سؤال می‌رفت که با تدبیر و درایت مدیران فعلی شهر صدرا، به یک بسامانی در سازمان‌هایی مانند شهرداری، شورای شهر، سازمان عمران و... رسیدیم.
وی افزود: اکثر مدارس صدرا دو شیفته و برخی استیجاری است که این دو آموزشگاهی که امروز گشایش یافت، مجال بهتری را در امر آموزش مهیا خواهد کرد.
تبادار خاطرنشان کرد: مرکز دانشگاه آزاد به‌عنوان یک مراکز علمی در صدرا شکل‌گرفته و دانشکده دانشگاه صنعتی بزرگ شیراز نیز به صدرا منتقل می‌شود که این‌ها ناشی از برجستگی‌های بزرگ صدرا است که این شهر را به‌عنوان یک نماد شهر سلامت، علمی و گردشگری معرفی خواهد کرد.
استاندار فارس اضافه کرد: برای این کار حتماً باید یک سند جامع که فضاهای بزرگ را اعم از رفاهیات، سازوکار محیط زندگی و محیط‌زیست و... را در درون خود ساماندهی کند، به وجود می‌آمد که الحمدالله با همت مدیر جدید توسعه عمران صدرا شکل گرفت.
وی همچنین گفت: در مجموعه صدرا فقط 3 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده بود و امروز تنها هزار و 800 واحد باقی‌مانده که در هفته دولت در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و این نشان از عزم مسؤولان برای اتمام این پروژه است.
تبادار در پایان نیز گفت: در مسکن مهر کار کارشناسی صورت نگرفت اما دولت تمام همت خود را به کار گرفته تا این کار بزرگ به اتمام برسد.
 


کد مطلب: 18931

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18931/استقبال-استاندار-فارس-تدوین-سند-چشم-انداز-جامع-صدرا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir