تا پایان امسال تمدید شد

تخفیف هزینه‌های پست بین‌الملل برای دانشگاهیان

25 دی 1396 ساعت 8:29

مدیرکل شرکت پست بین‌الملل تی ان تی ایران از اختصاص تخفیف ویژه به دانشجویان سراسر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی شرکت پست تی ان تی، دانش با اشاره به اینکه این شرکت همه‌ساله در طول سال خدمات ویژه‌ای را جهت تسهیل ارتباطات علمی اساتید و دانشجویان ایرانی با سایر مراکز علمی دنیا فراهم می‌کند، گفت: امسال نیز کمپین دانشگاهیان فعال شده است و در این کمپین به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها 35 درصد تخفیف جهت ارسال اوراق و مدارک به خارج از کشور داده خواهد شد.
مدیرکل شرکت پست بین‌الملل تی ان تی ایران گفت: این کمپین تا پایان سال فعال خواهد بود و دانشگاهیان می‌توانند مرسولات خود را با اطمینان خاطر ویژه از طریق این کمپین به مراکز علمی دنیا در کمترین زمان ارسال کنند.
دانش با بیان اینکه این شرکت با امکانات وسیع ازجمله پروازهای مستقیم، بسته‌های پستی را به تمام کشورها 24 ساعت زودتر از حد معمول ارسال می‌کند، گفت: یکی از گزینه‌های مؤثری که موجبات رفاه و آسایش مشتریان را فراهم نموده است ارائه سرویسی تحت عنوان «سرویس درب به درب» است. وی گفت: کارکنان مجرب این شرکت بسته‌های پستی را در درب منزل تحویل می‌گیرند و در سریع‌ترین زمان به درب مکان موردنظر در هر نقطه‌ای از دنیا که مدنظر سفارش‌دهنده باشد تحویل می‌دهند.
دانش تعداد زیاد باجه‌های پستی در دفاتر پست جمهوری اسلامی ایران را از دیگر امتیازات تی‌ان‌تی ایران معرفی کرد و افزود: سفارش‌دهندگان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پستی تی ان تی مرسولات خود را به شرکت TNT واگذار کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌تمامی نقاط جهان ارسال کنند.
وی ادامه داد: این شرکت با هماهنگی و عقد توافقی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ دفتر و باجه پستی کشور دارای نمایندگی است و علاوه بر تهران، در تمام استان‌ها نیز نمایندگی دارد.
رئیس هیات مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی با بیان اینکه فارس بعد از تهران به لحاظ حجم کاری و مبادلات پستی این شرکت مقام دوم کشور را دارد، گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان استان فارس از مشتریان بسیار خوب این شرکت محسوب می‌شوند.
دانش با بیان اینکه بیشترین حجم مرسولات ارسالی از فارس را بسته‌های حاوی مدارک، اسناد و سوغاتی است، گفت: شیراز یکی از شهرهای دانش‌بنیان کشور محسوب می‌شود که بخشی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند در آن فعالیت دارند.
وی افزود: دانش فنی، تجربه، سرعت و کیفیت شرک‌های پست ایرانی نسبت به دیگر شرکت‌های خارجی و هم‌سطح ازنظر ارائه خدمات پستی پیشتاز است.


کد مطلب: 18690

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18690/تخفیف-هزینه-های-پست-بین-الملل-دانشگاهیان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir