در لیگ ووشوی جوانان کشور رقم خورد؛

صعود باشگاه رنگ فیروزه شیراز تنها نماینده استان فارس به مرحله نیمه نهایی

9 دی 1396 ساعت 11:27

در فصل جاري ليگ ووشوي جوانان، 9 تيم در دو گروه به صورت رفت و برگشت پيکار کردند و در نهایت تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي مشخص شدند .


به گزارش "حافظ نیوز"، در فصل جاري ليگ ووشوي جوانان، 9 تيم در دو گروه به صورت رفت و برگشت پيکار کردند و در نهایت تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي مشخص شدند .
 رقابت های گروه دوم نیز، دیروز (جمعه) به اتمام رسید و در نهایت پرشین طبرستان و رنگ فیروزه شیراز به نیمه نهایی رسیدند
با این اوصاف، صبح روز 22 دی ماه و در مرحله نیمه نهایی، پرشین طبرستان با سپاه سلمان دیدار می کند و باشگاه مقاومت به مصاف رنگ فیروزه شیراز می رود.
گفتنی است که این تیم با هدایت اساتید  زاهدی به عنوان مدیر عامل وسر مربی ودهداری مربی ساندا و خاوری مربی تالو، زارعی به عنوان سرپرست وقبادی به عنوان مدیرفنی  در این رقابت ها حضور پیدا کرد.
صحرانورد دبیر باشگاه  گفت این رقابت ها با حضور چهره های حرفه ایی ووشو در سطح جوانان کشور  برگزار می گردد و باشگاه رنگ فیروزه شیراز تنها نماینده استان فارس درلیگ کشور ابتدا   با نتیجه دوازده برصفر برابر تیم زرین بیز زنجان را از میان بردارد وپس از آن تیم هیات ووشو قزوین را با نتیجه دوازده برصفر را در هم بکوبد واین چنین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کند.
صحرانورد دبیر باشگاه ضمن عرض تبریک به مردم ولایتمدار و ورزش دوست استان فارس ، از زحمات و حمایت های آقای کامیاب مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس ، دکتر همایون پور ریاست هیات ووشو استان فارس از خواستار حمایت های بیشتر مسئولین استان وشیراز از این باشگاه به جهت پیشبرد اهداف ورزشی خویش شد.


کد مطلب: 18540

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18540/صعود-باشگاه-رنگ-فیروزه-شیراز-تنها-نماینده-استان-فارس-مرحله-نیمه-نهایی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir