سرهنگ دوستدار در مراسم بدرقه سومین کاروان کمک های مردم خلار به زلزله زدگان غرب کشور:

حسین زمان را باید شناخت / 9 دی معجره ای در تاریخ کشور/ هیئت ها محدود به 4 دیواریشان نشوند

7 دی 1396 ساعت 16:53

فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله(ع) هیئت ها را به اثر گذاری فرای دیوارهای هیئت ها تشویق کرد و ادامه داد: هیئت هایمان را نباید به 4 دیواری آن هیئت محدود شود که در عمل هیئت خلاریها این را نشان دادند.


به گزارش "حافظ نیوز"، سرهنگ دوستدار در مراسم بدرقه سومین کاروان کمک های مردم خلار به زلزله زدگان غرب کشور گفت: خدا را شاکرم که برای دومین بار در جمع مردم خلار و اعزام کمک هایشان هستم.
وی زمان حاضر را کربلا دانست و افزود: می بایست حسین و شمر زمان را شناخت و به کمک حسین زمان شتافت.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(ع)  با اشاره به 9 دی عنوان کرد: دشمن قصد داشت در کشورمان همانند برخی کشورهای جهان انقلاب رنگی راه بیندازد و خوشحال بود که فاتحه انقلاب را می خواند اما در 9 دی که بهترین تعبیر برای آن معجزه است, مردم با دیدن صحنه ها بویژه بی حرمتی نسبت به عاشورا تصمیم گرفتند به میدان بیایند و حماسه ای معجزه آسا را خلق کنند.
سرهنگ دوستدار پیرامون حق شهدا بر گردن مردم و مسئولین بیان کرد: تنها جنگی که طی 200 سال گذشته داشتیم و یک وجب خاک را به دشمن ندادیم به رهبری امام راحل و سربازانی مرد بوده است که اکنون میراث دارشان هستیم و امروز کسانیکه مسئولیت دارند مرهون و مدیون خون شهدای عزیز هستند.
وی از کارهای بزرگ سپاه فجر در منطقه زلزله زده کرمانشاه گفت و اضافه کرد: به لطف خدا دهستانی به نام زرین چوب با هفت روستا تحویل سپاه فجر استان شده است که بعد از اسکان موقت در حال اسکان دائمی مردم آنجا هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(ع) هیئت ها را به اثر گذاری فرای دیوارهای هیئت ها تشویق کرد و ادامه داد: هیئت هایمان را نباید به 4 دیواری آن هیئت محدود شود که در عمل هیئت خلاریها این را نشان دادند.
وی در آخر پیرامون اتصال مردم و مسجد گفت: ما اعتقاد داریم کار خدمت رسانی باید از مسجد شروع شده و محله به محله باید باشد چرا که هرکس به مسجد وصل شود دیگر گمراه نخواهد شد.


کد مطلب: 18526

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18526/حسین-زمان-باید-شناخت-9-دی-معجره-تاریخ-کشور-هیئت-محدود-4-دیواریشان-نشوند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir