موفقیت عضو کانون فارس در مسابقه کشوری بهره وری آب

3 دی 1396 ساعت 23:30

فاطمه دهقانی عضو فعال شش ساله مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شیراز توانست در بین 1800نفر کودک و نوجوان نقاش از سراسر کشور رتبه برگزیده مسابقه کشوری بهره وری آب که از سوی سازمان ملی بهره وری آب ایران در تهران برگزار می شد را از آن خود کند.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، فاطمه دهقانی عضو فعال شش ساله مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شیراز توانست در بین 1800نفر کودک و نوجوان نقاش از سراسر کشور رتبه برگزیده مسابقه کشوری بهره وری آب که از سوی سازمان ملی بهره وری آب ایران در تهران برگزار می شد را از آن خود کند.
این کودک نقاش،عضو کانون شیراز، با شرکت فعال در کارگاه های نقاشی، مهارت های مختلف را فرا گرفته است.
او همچنین حافظ جز سی قرآن است. دهقانی برترین نقاش بخش مسابقه "مهمان امام" و عضو باشگاه کتابخوانی بوده و رتبه اول مسابقات قرآن شکوفه های احمدی سال 95 و رتبه اول مسابقه قرآن ماه مبارک رمضان 96 را هم از آن خود کرده است.
در این مراسم که عصر چهارشنبه 29آذر در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد از 10اثر برتر در 4گروه سنی شامل  3اثر برگزیده 4اثر شایسته تقدیر و 3اثر راه یافته به نمايشگاه با اهدای لوح به امضای ریاست سازمان ملی بهره وری ایران و اهدای جوایز تجلیل شد.


کد مطلب: 18498

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18498/موفقیت-عضو-کانون-فارس-مسابقه-کشوری-بهره-وری-آب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir