ناظر شورای شهر شیراز در سازمان فاوا:

خودکفایی در اجرای طرح های سازمان/ بودجه فاوا باید سه الی چهار برابر شود

29 آذر 1396 ساعت 16:56

احمد تنوری، عضو شورای شهر شیراز و عضو ناظر در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ظهر امروز با همراهی اصحاب رسانه از سازمان فاوا بازدید کرد.


به گزارش "حافظ نیوزاحمد تنوری در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شیراز گفت: بعد از تهران که یک ابرشهر است، شیراز در توسعه فناوری اطلاعات پیشتاز بوده و گاها شاهد ابتکاراتی در این شهر در این زمینه بوده ایم.
وی درمورد سازمان فاوا عنوان کرد: فاوا یک سازمان دانش محور است که متخصصان این سازمان از نخبگان علمی هستند.
رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز پیرامون بودجه سال آینده سازمان فاوای شهرداری بیان کرد: باید تلاش شود که در بودجه سال آینده به تناسب برنامه ها و طرح هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد، بودجه سازمان فاوا سه الی چهار برابر افزایش پیدا کند و شیراز پتانسیل و شایستگی این امر را دارا می باشد.
وی در تاکید این که تعیین وضعیت نخبگان سازمان های شهرداری باید در اولویت باشد افزود: باید تبدیل وضعیت کارکنان تمام مجموعه های شهرداری صورت پذیرد و درمورد سازمان هایی نظیر فاوا که از نخبگان استفاده می کند، می بایست در اولویت قرار گیرد تا باعث دلگرمی آنان شود.
عضو شورای شهر شیراز در بحث حقوق شهروندی ابراز کرد: در بحث حقوق شهروندی توسعه طراحی و اجرای اپلیکیشن ها بسیار موثر خواهد بود و باید در این زمینه اهتمام ویژه ای صورت گیرد.
ناظر شورا در سازمان فاوای شیراز در پایان گفت: ایران و شیراز در بحث فناوری اطلاعات در سطح بالا و مطلوبی است و با وجود تحریم ها و مشکلات می توانیم طرح های سازمان فاوا را در داخل خودمان انجام دهیم.
 


کد مطلب: 18464

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18464/خودکفایی-اجرای-طرح-های-سازمان-بودجه-فاوا-باید-سه-الی-چهار-برابر-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir