ارج نهادن مردم و مدیران ارشد استان نسبت به پیروزی غرورآفرین مهندسان صدا و سیمای فارس در چهاردهمین اجلاس فناوری رسانه در تهران

29 آذر 1396 ساعت 15:32

پیروزی غرورآفرین مهندسان صدا وسیما در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه شادی و افتخار مردم این دیار فرهیخته را به همراه داشت .


به گزارش "حافظ نیوزپیروزی غرورآفرین  مهندسان صدا وسیما در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه شادی و افتخار مردم این دیار فرهیخته را به همراه داشت . مدیران ارشد استان از جمله استاندار فارس ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جمعه ، مدیران کل و رؤسای سازمان ها با حضور در صدا وسیمای فارس ، جلسات شورای اداری، از طریق نامه ، پیام های تلفنی ، ارسال بنر تبریک ، خطبه های نماز جمعه و .... به سهرابی مدیر کل صدا وسیمای فارس تبریک گفته و از تلاش شبانه روزی  مهندسان  رسانه ملی در استان  قدردانی کردند.
مهندس تبادار،استاندار فارس طی پیامی خطاب به سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس کسب موفقیت های رسانه ملی در استان در چهاردهمین اجلاس سراسری فنآوری رسانه را تبریک گفت وافزود:
خبر کسب موفقيت هاي صدا و سيماي مرکز فارس در چهاردهمين اجلاس سراسري فن آوري رسانه ، موجب مسرت و سربلندي مسئولان، مردم و خصوصا اصحاب رسانه استان شد .
قطعاً از رسانه منتسب به استان پهناور فارس، گاهواره تمدن ایران زمین غير از اين نیز انتظار نمي رفت. بدين وسيله مراتب تقدير خود را از جنابعالی و عموم همكاران خدوم و پرتلاش صدا و سيماي مرکز فارس اعلام داشته، با توجه به ظرفيت هاي بالقوه اهالي فرهنگ ، هنر و رسانه و سایر پتانسیل های استان ، انتظار آفرینش افتخارات بیش از پیش از آن مجموعه پویا و فعال در اذهان مردم فارس متصور خواهد بود که با همت و تلاش جهادگونه و تحت عنایات حضرت حق، محقق خواهد شد و استان پهناور فارس بنا به فرموده مقام معظم رهبری " حقاً و انصافاً فارس در قله است" و همیشه بر قله افتخار خواهد ماند.
و من الله التوفيق،  اسماعیل تبادار
 


کد مطلب: 18462

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18462/ارج-نهادن-مردم-مدیران-ارشد-استان-نسبت-پیروزی-غرورآفرین-مهندسان-صدا-سیمای-فارس-چهاردهمین-اجلاس-فناوری-رسانه-تهران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir