فرماندار شیراز خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شیراز

25 آذر 1396 ساعت 15:31

فرماندار شیراز از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این کلانشهر خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوزفرماندار شیراز گفت: در جهت  توانمندسازی، احیا، اصلاح  و تعالی محلات  در تمامی ابعاد اجتماعی تلاش جهادی باید شود. 
حیدر عالیشوندی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل ستاد مدیریت آسیب‌های اجتماعی و انجام راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی فقط با تکیه بر ایمان مردم و کار جهادی بسیجیان امکان‌پذیر است. 
فرماندار شیراز افزود: توجه به مردم و محله‌محوری می‌تواند توانمندسازی، بهسازی و رشد محلات را به دنبال داشته باشد. تلاش در جهت ارتقا فرهنگ شهروندی وظیفه همه ارگان‌ها و نهادهاست و در این راستا همه خدمتگزاران باید طرح‌های متناسب با شرح وظایف اداری خود را انجام دهند. 
عالیشوندی گفت: در کمیته اعتبارات و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی 2 میلیارد تومان اعتبار برای رفع آسیب‌های اجتماعی برای شیراز در نظر گرفته شده است. 
فرماندار شیراز افزود: از تمامی طرح‌های خصوصی و دولتی برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در شیراز  استقبال می‌کنیم. 
وی بیان کرد: هم‌افزایی و همسویی در بخش‌های دولتی و عمومی، تدوین‌ساز و کارهای تعامل و اقدام مشترک، هماهنگی بین بخشی و همسو سازی برنامه‌های همه دستگاه‌ها مرتبط با امر توانمندسازی و بازنگری در قوانین موجود و پیشنهادهای راهبردی و نظارت کیفی بر برنامه‌ها و طرح‌های کاربردی، تعیین تکلیف محدوده شهری و طرح تفضیلی و هادی مناطق حاشیه‌ای، فراهم کردن زمینه ایجاد تشکل‌های مردم نهاد جهت افزایش کیفیت زندگی مناطق کمتر برخوردار از جمله اهداف ستاد مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهرستان است. 
عالیشوندی عنوان کرد: تشکیل ستاد باز آفرینی پایدار گامی  برای برقراری عدالت اجتماعی، برطرف کردن چالش‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و  حرکت در جهت توسعه پایدار شهری به عنوان یکی از بسترهای تبلور اقتصاد مقاومتی همگام با مشارکت‌های مردمی و بخش غیردولتی است. 


کد مطلب: 18429

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18429/اختصاص-۲۰-میلیارد-ریال-مقابله-آسیب-های-اجتماعی-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir