پیروزی غرورآفرین مهندسان صدا وسیمای فارس در چهاردهمین اجلاس فنآوری رسانه

24 آذر 1396 ساعت 11:56

مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس فنآوری رسانه در حالی به کار خود پایان داد که باردیگر نام مهندسان صدا وسیمای فارس و اقدامات بدیع و قابل توجه آنها برپرده عریض سالن همایش های صدا وسیما نقش بست و مدعوین را به کرات مشتاق تشویق آنها کرد.


به گزارش "حافظ نیوزدر آیین پایانی این گردهمایی دو روزه که شب چهارشنبه بیست و دوم آذرماه با حضور رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، معاونین، مدیران بخش های مختلف رسانه ملی و بخش خصوصی فعال در حوزه ارتباطات و رسانه  و تعدادی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی خارجی عضو اتحادیه جهانی رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه(ABU) برگزار شد، برگزیدگان بخش های مختلف تهران و مراکز معرفی شدند.
دکتر عسکری در این نشست با تاکید مجدد بر لزوم توجه فعالان رسانه ای به انجام کارهای کیفی برای جذب مخاطبان داخلی و خارجی به نقش موثر حوزه فنی در این خصوص اشاره کرد و گفت: معاونت فنی سازمان صدا وسیما باید همچنان آینده پژوهی و توجه به خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خود داشته باشد.
رییس رسانه ملی تلاش برای تولید علم و فنآوری رسانه ای، حمایت از خودکفایی در صنعت رسانه، جذب و آموزش نیروهای برتر و متخصص در حوزه فنی، حمایت از تولید محتویی، توجه به ارائه کارهای خلاقانه در بخش تولید، تلاش و برنامه ریزی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه با توجه جدی به اهمیت پایداری سیگنال را از مهمترین برنامه های صدا وسیما دانست و از همکاران خود خواست در این زمینه تلاش جهاد گونه داشته باشند.
دکتر عسکری با اشاره به توانمندی فنی رسانه ملی افزود: شبکه درهم تنیده فیبر نوری صدا وسیما در دنیا بی نظیر است.
 وی به همکاران فنی خود توصیه کرد حوزه های تولیدی را برای ارائه کارهای خلاقانه تر با ارائه ایده های بدیع و
جلوه های ویژه فن آوری کمک کنند چرا که صدا وسیما در دوره جدید همت خود را به ارتقای جایگاه در عرصه های جهانی معطوف کرده است.
پس از سخنان رییس سازمان صدا و سیما از برترین های فنی کشور در حوزه رسانه قدردانی شد.
در چهاردهمین اجلاس فنآوری رسانه، صدا وسیمای فارس توانست 2 تندیس و 9 جایزه را در پرونده کاری خود ثبت کند.
تندیس برتر در بخش مهندسی تاسیسات و ساختمان و تندیس ارائه طرح های خلاقانه در کنار برتری این مرکز در
حوزه های فرستنده های تلویزیونی و اف ام، فرستنده های رادیویی، فنآوری اطلاعات، فضای مجازی، مهندسی پشتیبانی فنی تولیدی و پخش، ارتباطات زمینی و ماهواره  از جمله آورده مرکز فارس در آوردگاه چهاردهمین اجلاس سراسری فنآوری رسانه بود.
تندیس طرح ممتازخلاقانه سامانه فرفره که طراحی و پیاده سازی چرخه مدیریت و توزیع محتوای رسانه ای در فضای  مجازی است به سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس اهدا شد.
کسب تندیس  رتبه برتر تاسیسات کشور، رتبه برگزیده معاونت فنی، رتبه برگزیده مدیریت فناوری اطلاعات، رتبه برگزیده مدیریت ساختمان و تاسیسات، رتبه برگزیده مدیریت فرستنده های تلویزیونی و FM، جایزه طرح برگزیده اجرای محافظ   HOT PLUG  کردن ماژول های قدرت فرستنده های رادیویی، جایزه طرح برگزیده نقطه یابی هشت ایستگاه جدید تلویزیونی دیجیتال با رویکرد تامین پوشش و جمع آوری 57 ایستگاه آنالوگ( فرستنده های تلویزیونی و اف ام)، لوح سپاس بیش ترین خلاقیت و نوآوری در حوزه پشتیبانی فنی صدا وتصویر، لوح سپاس مقاله  برگزیده" نهان سازی داده در ضرایب  DCT  استاندارد فشرده سازی    HEVC  و پذیرش مقاله" بررسی امنیت رایانش ابری"در شبکه های نرم افزار محور فضای مجازی ( فضای مجازی) و مقاله پذیرفته شده همکاران فرستنده رادیویی و مقاله نشان گذاری مقاوم صدا با استفاده از سری اعداد فیبو ناجی از افتخارات همکاران مرکز فارس در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه بود.
 
 


کد مطلب: 18423

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18423/پیروزی-غرورآفرین-مهندسان-صدا-وسیمای-فارس-چهاردهمین-اجلاس-فنآوری-رسانه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir