معاون عمرانی شهردار شیراز خبر داد:

بهره برداری فاز اول تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی در بهار 97

22 آذر 1396 ساعت 19:37

معاون عمرانی شهردار شیراز گفت: فاز اول تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی با تامین شرایط لازم، بهار 97 به بهره برداری می رسد.


به گزارش "حافظ نیوزمهندس حسین آرگیو در بازدید از پروژه ی تقاطع غیر همسطح شهید عبدالله رودکی در نقطه ی تلاقی بلوار در حال ساخت مهدیه، بزرگراه امام خمینی(ره) و بلوار ایمان جنوبی، گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی این پروژه در راستای تامین رفاه شهروندان بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه باید در این راستا و حل معضل گره های ترافیکی گذشته تلاش کرد، افزود: این تقاطع چند سطحی، موجب کاهش مسیر طی شده و روان سازی ترافیک پس از بهره برداری کامل آن می شود.
آرگیو با تاکید بر برنامه ریزی، پیش بینی دقیق در طراحی، اجرا و تامین اعتبار پروژه ها تصریح کرد: فازبندی اجرا و بهره برداری از پروژه ها بایستی به صورت مرحله ای صورت گیرد تا برخی معضلات، موجب توقف پروژه و انسداد مسیر شهروندان نشود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با ابراز امیدواری برای تامین اعتبار لازم برای پیشرفت اجرایی این پروژه، بر رفع معارضین تاسیساتی و تملک املاک مورد مسیر و بهره برداری سریع و با کیفیت این پروژه تاکید کرد.
وی افزود: رضایت مندی، رفاه و امنیت شهروندان، به عنوان مهم ترین هدف شهرداری از اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر است و تلاش می کنیم پروژه ها طبق برنامه ی زمانبندی اعلام شده به بهره برداری برسد.
 


کد مطلب: 18411

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18411/بهره-برداری-فاز-اول-تقاطع-غیرهمسطح-شهید-رودکی-بهار-97

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir