رییس شورای شهر شیراز:

نیازمند همراهی رسانه ها برای توسعه فرهنگ شهروندی هستیم

19 آذر 1396 ساعت 14:16

رییس شورای شهر شیراز در جمع مدیران و تولید کنندگان صدا سیمای فارس گفت: شورای شهر نمی‌تواند جزیره‌ای عمل کند و نیازمند همراهی همه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای رشد توسعه شهروندی است.


به گزارش "حافظ نیوز«سیداحمدرضا دستغیب» رییس شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان صدا وسیمای استان فارس در جشنواره تولیدات استانی با گرامیداشت یاد شهید دستغیب گفت: شهید آیت الله دستغیب از جمله شهدای با اخلاص و صادقی بود که جز در مسیر خدمت به مردم و خدا گام  برنداشت و همواره مورد لطف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قرار داشت.  
وی ادامه داد: شهید دستغیب در بیان و عمل یک گونه بود و از مال دنیا چیزی نیندوخت و گنجینه‌ای جز یاد خدا نداشت.  
رییس شورای شهر دستغیب به وضعیت شهر شیراز ابراز کرد: شورای شهر و صدا وسیما فصل‌های مشترکی برای توسعه شهر و استان دارند که باید با هم افزایی در این فصول مشترک مسیر مطمئنی برای توسعه پیدا کرد.  
دستغیب خاطرنشان کرد: ساختن شهری ایمن، زیبا و  با  نشاط فصل مشترکی است که در برنامه‌های شورای شهر و صدا وسیما دیده می‌شود و نیازمند هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترکیم.  
رییس شورای شهر ابراز کرد: شهر شیراز هم اکنون از دو  نظر روانی و فیزیکی ایمن نیست و معلولان، کودکان و کهنسالان برای تردد مشکل دارند.  
وی ادامه داد: شیراز همیشه زیبا بوده و همچنان زیباست و پتاسیل لازم برای تبدیل شدن به زیباترین شهر دنیا را دارد.   
عضو شورای شهر شیراز به سابقه زندگی قومیت‎ها در شیراز اشاره کرد وگفت: زندگی چند صد ساله اقوام مختلف در شهر شیراز بدون هر مشکلی نشان می‌دهد شیراز ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به شهری با شاخص‌های بین المللی دارد.  
وی افزود:  صدا وسیما باید ارتباط سه سویه بین شهرداری، شورای شهر و مردم ایجاد کند و هویت تاریخی و فرهنگی شیراز را به نسل آینده انتقال دهد.  
دستغیب افزود: شورای شهر نمی‌تواند جزیره‌ای عمل کند و نیازمند همراهی همه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای رشد توسعه شهروندی است.


کد مطلب: 18385

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18385/نیازمند-همراهی-رسانه-توسعه-فرهنگ-شهروندی-هستیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir