معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در گردهمایی سفیران جهاد انقلابی مطرح کرد:

هرکجا بسیج ورود کرده است موفق بوده ایم/رفع مشکلات کشور منوط به تفکرجهادی،انقلابی و بسیجی است

9 آذر 1396 ساعت 14:55

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: :امروز آنچه که می تواند کشور ما را از مشکلات دور کند تفکر جهادی،انقلابی و بسیجی است و اگر این تفکر نباشد به کشور ضرر وارد می شود و بسیج متعلق به نظام و انقلاب است.


به گزارش "حافظ نیوزهادی پژوهش معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در گردهمایی سفیران جهاد انقلابی شیراز در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سخن رهبری که امام(ره) نادره دهر بودند ،خطاب به دانشجویان جهادگر بیان کرد:امام یک عالم عامل فاضل در فقه ، حکمت و عرفان بودند و یکی از ویژگی های امام زمان شناسی بود و انقلاب را بر مبنای دینی و ارزش های اسلامی مدیریت کردند.
 
پژوهش تصریح کرد:انقلاب شاید یک ظاهر ساده داشته باشد اما تثبیت آن ساده نیست و بر همین اساس امام که خود واقف بودند انقلاب با چه مشکلاتی روبه رو است دستور به تشکیل سپاه پاسداران را صادر کرد و بعد از حفظ انقلاب دستور به ایجاد جهادسازندگی را صادر کردند.
معاون سیاسی و امنیتی فارس با اشاره به اینکه امام توسل به خدا و اتکا به  توان مردم داشت در ادامه عنوان نمود:امام بسیج را به عنوان یک نیروی رزمی انتخاب نکرد بلکه یکی از ویژگی های بسیج معرفی کرد،اهداف بسیج این است که در همه عرصه ها حضور پیدا کند و این هم محقق شده است.
وی با تاکید بر اینکه هرکجا بسیج بوده موفق عمل کرده ایم در ادامه افزود:امروز آنچه که می تواند کشور ما را از مشکلات دور کند تفکر جهادی،انقلابی و بسیجی است و اگر این تفکر نباشد به کشور ضرر وارد می شود و بسیج متعلق به نظام و انقلاب است.
پژوهش گفت:حراست از ارزش های نظام و انقلاب یکی از اهداف بسیج است و باید متناسب با نیازی که کشور دارد بسیج وارد عرصه و میدان شود.
معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس دانشگاه را بهترین مکان برای فعالیت برشمرد و خاطرنشان کرد:دانشگاه پایه و اساس تربیت است و مدیران دولتی از خروجی همین دانشگاه ها انتخاب می شوند پس دانشگاه بهترین مکان برای فعالیت است.


کد مطلب: 18298

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18298/هرکجا-بسیج-ورود-کرده-موفق-بوده-ایم-رفع-مشکلات-کشور-منوط-تفکرجهادی-انقلابی-بسیجی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir