سرپرست منطقه 4 بانک شهر:

از خدمات بانک شهر در مرز شلمچه رضایت کامل داشتند

2 آذر 1396 ساعت 9:07

سرپرست منطقه 4 بانک شهر گفت: در مرز شلمچه با استقبال مردم از دریافت خدمات روبه‌رو شدیم که این نشان از رضایت کامل مردم است.


به گزارش "حافظ نیوز"، هادی امین زاده با اشاره به خدمات گسترده بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین اظهار کرد: تمامی خدمات بانکی مورد نیاز زائران از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک در باجه‌های مستقر در مرزها انجام می‌گیرد.
وی افزود: بانک شهر برای سومین سال در مرزها به ارائه خدمات بانکی به مردم می‌پردازد و با توجه به استقبال زائران فعالیت‌های امسال منسجم‌تر و گسترده‌تر انجام می‌گیرد و در این ایام علاوه بر آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان عازم کشور عراق که در حال انجام است، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات در زمان‌های بعد از ساعات اداری در شعب کشیک صورت پذیرفته است.
امین زاده با اشاره به محل استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی بانک شهر در مرز منطقه 4 کشور تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار نیروهای فنی در مرزها مردم با مشکلات دستگاهی خودپردازها مواجه نخواهند شد و در صورت بروز مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل رفع می‌گردد.
وی گفت: مرز شلمچه یک دستگاه خودپرداز سیار در محل استقرار موکب پذیرایی، جنب موکب امور گمشدگان، یک دستگاه پیشخوان شهرنت ثابت در میدان مقاومت خرمشهر‏- ابتدای اتوبان ولایت( مسیر مرز شلمچه) و موکب بانک شهر در جنب موکب شهرداری تهران به زائران خدمات بانکی کامل ارائه می‌دهند.
سرپرست منطقه 4 بانک شهر از رضایت مردم در دریافت خدمات خبرداد و بیان کرد: امسال با استقبال مردم در مرز شلمچه از ارائه خدمات بانکی، بانک شهر رو‌‌به‌رو شدیم که سبب می‌شود برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و گسترده‌تری انجام گیرد.


کد مطلب: 18282

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18282/خدمات-بانک-شهر-مرز-شلمچه-رضایت-کامل

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir