تاكيد استاندار فارس بر ضرورت ساماندهي سريع مجموعه‌ي فرهنگي و هنري سعديه

27 آبان 1396 ساعت 13:24

استاندار فارس خواستار ساماندهی سریع مجموعه فرهنگی سعدیه به فراخور نام و نشان شیخ اجل سعدي شيرازي شد.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی استانداری فارس اسماعیل تبادار در بازدید از مجموعه فرهنگی سعدیه گفت: سعدی از مشاهیر بزرگ جهان و موجب فخر کشور عزیزمان ایران خصوصاً شهر شیراز و بسترساز جایگاه ویژه ای برای این شهر است.
وي با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از پتانسیل‌های مهم استان در راستای ایجاد اشتغال، پویایی اقتصادی و توسعه پایدار است از همه دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی و هنری، گردشگری خواست که به طور مداوم با ایجاد یا بهبود شرایط اجتماعی، کالبدی و توسعه منابع، زمینه و بستر لازم برای جلب مشارکت عمومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه را بیش از گذشته فراهم كنند.
استاندار فارس با بیان اینکه برنامه ریزی صحیح یعنی برنامه ریزی برای مردم و افزایش کیفیت زندگی، پیگیری های مجدانه و مستمر را موجب رونق گردشگری در استان دانست و تشکیل جلسات ماهانه کارگروه تخصصی فرهنگی و گردشگری به ریاست استاندار را ضروری دانست.
تبادار گفت: در پرتو تشکیل جلسات منظم و ارائه راهکارهای عملی، مسیر بروز حداکثر توان نیروی انسانی، ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح خدمات در تمام حوزه های فرهنگی هنری و گردشگری هموار خواهد شد .
استاندار فارس همچنین نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه های تالار بزرگ شهر، باغ موزه مشاهیر، موزه پاسارگاد و مجموعه های فرهنگی سعدی و زندیه شیراز تاکید کرد و از مدیران ذیربط خواست تا با بها دادن به مشارکت های مردمی هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات و بازدارنده های این پروژه ها اقدام كنند.
 


کد مطلب: 18241

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18241/تاكيد-استاندار-فارس-ضرورت-ساماندهي-سريع-مجموعه-ي-فرهنگي-هنري-سعديه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir