معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

برگزاری 4هزار طرح در هفته بسیج/ افتتاح 158 پروژه عمرانی محرومیت زدایی

27 آبان 1396 ساعت 13:17

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت:4 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.


به گزارش "حافظ نیوزسعید کوشکی صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج با تشریح اهم فعالیت‌های این هفته، اظهار داشت: 4 هزار برنامه در هفته بسیج در استان فارس پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه امسال تمام پایگاه‌ها یک برنامه، حوزه‌های مقاومت 2 برنامه و نواحی 3 برنامه شاخص را پیگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: در 5 آذر تجمع بزرگ بسیجیان در مرکز استان برگزار خواهد شد.
کوشکی همچنین گفت: بیمارستان صحرایی بسیج روز پنجشنبه دوم آذرماه 96 در پاسارگاد به‌صورت رایگان به مردم خدمات ویزیت، دارو و درمان می‌دهد.
این مقام مسؤول افزود: در یک برنامه ابتکاری و جالب همایش ویژه شبانان نیز در کازرون برگزار می‌شود و از چوپانانی که نقش محوری در تأمین گوشت استان دارند روز چهارشنبه یکم آذرماه 96 تجلیل خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شیراز حضور فعال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: درمانگاه‌های استان نیز در مجموعه سپاه در هفته بسیج در ساعات خاصی خدمات ویزیت رایگان به مردم می‌دهند.
وی همچنین گفت: سرکشی از خانواده‌های محروم نیز در دستور کار بسیج است، ضمن اینکه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» را اجرا می‌کنیم.
همایش نقش روحانیت در اقتصاد مقاومتی، معرفی زنان موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی، سرکشی از مدارس محروم و حاشیه‌نشین شهر شیراز، اجرای اردوی جهادی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس خواهد بود، ضمن اینکه 158 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود.
کوشکی شعار امسال هفته بسیج را شعار محوری «بسیج از مردم و در خدمت مردم» عنوان کرد و اظهار داشت: مسئله مهم این است که نقش بسیج و کارکردهای آن در این هفته باید برای مردم باید تبیین شود.
وی همچنین به طرح ملی اعتلای بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: گشت امنیتی بسیج در محلات، طرح ملی سلامت، طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در 32 نقطه استان، طرح خدمت بی‌منت در مناطق محروم و طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی که به‌صورت خانوادگی ارائه می‌شود، در این راستا انجام خواهد شد.
وی در پایان نیز با اشاره به زمین‌لرزه کرمانشاه و لزوم حرکت جهادی برای کمک به هم‌وطنان، تصریح کرد: شرایط حضور افرادی که تخصص دارند به‌ویژه در حوزه عمرانی را در کرمانشاه فراهم می‌کنیم.


کد مطلب: 18240

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18240/برگزاری-4هزار-طرح-هفته-بسیج-افتتاح-158-پروژه-عمرانی-محرومیت-زدایی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir