هشدار فرمانده سپاه فارس به تجمع‌کنندگان 7 آبان:

سپاه و دستگاه قضایی اجازه برگزاری هیچ برنامه‌ای با محتوای ضدانقلابی را در فارس نخواهند داد

6 آبان 1396 ساعت 11:57

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به عناصر وابسته به ضدانقلاب هشدار می‌دهیم استان فارس دیار 15 هزار شهید ولایتمدار است و هرگز جولانگاه جریان‌های ضدانقلاب نخواهد شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با سرپرست، معاونان و مدیران شهرداری شیراز با بیان اینکه این مجموعه در پیگیری مطالبات مردم و مسئولان شیراز عملکرد مناسبی داشته است، گفت: مدیران آینده شهرداری شیراز فارغ از نگاهِ سیاسی از تجربیات ارزشمند مدیران متعهد بخش‌های مختلف شهرداری و دلسوزان شهر شیراز استفاده کنند.
وی با بیان اینکه سپاه فجر بدون نگاهِ سیاسی و در راستای انتفاع مردم و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان با تمام مدیران و سازمان‌ها همکاری می‌کند، خاطرنشان کرد: ایجاد چالش و تنش در مجموعه‌ای مانند شهرداری نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه دغدغه‌های مردم و مشکلات شهر را افزایش می‌دهد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح‌های قرارگاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت‌زدایی شهید اسکندری در 15 منطقه آلوده در عمق و حاشیه شهر شیراز اجرا می‌شوند، گفت: امیدواریم به میزانی که سپاه در طرح‌های محرومیت‌زدایی سرمایه‌گذاری می‌کند، بتوانیم از مشارکت مسؤولان استان فارس هم در این طرح‌ها بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه اعتبار بسیار خوبی از سوی سپاه برای طرح‌های محرومیت‌زدایی پیش‌بینی شده، خاطرنشان کرد: مسؤولان ارشد و علمای استان فارس نسبت به طرح‌های قرارگاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت‌زدایی شهید اسکندری توجیه شده‌اند و گزارش اقدامات و فعالیت‌های این قرارگاه در طول سال در اختیار مردم، مدیران و رسانه‌های فارس قرار خواهد گرفت.
غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه فجر پشت‌صحنه جریانات سیاسی را در استان فارس و شیراز بصورت دقیق رصد می‌کند، گفت: شان و منزلت سپاه بالاتر از این است که وارد مسائل کم‌اهمیت سیاسی بشود، اما در مواقع لازم تذکرات مناسب به مسؤولان و جریانات سیاسی داده می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی عناصر و جریان‌های ضدانقلاب برای برگزاری برنامه‌هایی در راستای بی‌ثبات‌سازی فضای کشور در استان فارس گفت: به عناصر وابسته به ضدانقلاب هشدار می‌دهیم استان فارس دیار 15 هزار شهید ولایتمدار است و هرگز جولانگاه جریان‌های ضدانقلاب نخواهد شد.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر با همراهی دستگاه قضایی و سایر نهادهای انقلابی و امنیتی استان اجازه برگزاری هیچ‌گونه برنامه‌ای با محتوای ضد انقلابی را در فارس نخواهد داد.
وی با بیان اینکه استان فارس یکی از مناطق مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: جریان‌های ضد انقلاب با استفاده از تمام ظرفیت‌ها بخصوص فضای مجازی و تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی برای برهم زدن فضای سیاسی و امنیتی استان برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما با حضور و وحدت مردم انقلابی و مسؤولان مومن و متعهد فارس نقشه‌های آنان مانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.


کد مطلب: 18115

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18115/سپاه-دستگاه-قضایی-اجازه-برگزاری-هیچ-برنامه-ای-محتوای-ضدانقلابی-فارس-نخواهند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir