سردار حاج حسين كاجي در نخستین یادواره شهدای بانک‌های استان فارس :

سود بانکی 30 درصد، خلاف راه و رسم شهداست

5 آبان 1396 ساعت 12:48

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در مراسم یادواره شهدای بانک‌های استان فارس، سود بانکی 30 درصد را خلاف راه و رسم شهدا و امام زمان (عج) عنوان کرد.


به گزارش "حافظ نیوز"، سردار حسین کاجی در آیین باشکوه نخستین یادواره شهدای بانک‌های استان فارس که پیش از ظهر دیروز با حضور خانواده شهدا، مسؤولین و کارکنان بانک‌های استان فارس در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدا یعنی گرامیداشت 2800 شبانه‌روز آتش، خون، گلوله‌باران و تشییع‌جنازه؛ یعنی اکنون‌که دور هم جمع شدیم و باهم یاد خاطره شهدا را گرامی می‌داریم، بیش از 4 هزار و 600 نفر از بهترین جوانان ما در سنگرها و بیابان‌ها ماندند.
وی افزود: یادواره شهدا به معنای 19 عملیات بزرگ، 19 عملیات متوسط و 125 عملیات کوچک علیه بعثی‌های عراق و یادآوری روزهای خدایی است.
این پیشکسوت و راوی 8 سال دفاع مقدس با اشاره به جمله «هر که با آل علی درافتاد ور‌افتاد»، تصریح کرد: ما آل علی هستیم؛ هشام فخری ژنرال بداخلاقی که وقتی وارد ایران شد می‌گفت ایرانی‌ها مجوس هستند و به تمام نوامیس ایرانی‌ها تجاوز کنید، اکنون از دو چشم کور و هر دوپایش از زانو قطع‌ شده است.
کاجی بابیان اینکه یادواره شهدا حرف از امید و آینده است، مطرح کرد: روزی ما در خرمشهر مبارزه می‌کردیم و دشمن بر دیوارهای آن نوشته بود ما آمده‌ایم که بمانیم؛ اما امروز 2 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر با همان خط در دمشق سوریه نوشته است زن و بچه و زندگی شیعه حلال است؛ دشمن از خرمشهر که ما مقاومت کردیم 2 هزار کیلومتر عقب رفت و از اینجا تا بیت‌المقدس 250 کیلومتر است و به خیمه‌های کفر رسیدیم.
وی بابیان اینکه امروز خون شهدای مدافع حرم اثر کرده و ان‌شاءالله وعده امام که فرمود اسرائیل رفتنی است تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: این مهم در گرو وحدت و همدلی مردم است.
این پیشکسوت جهاد و شهادت با اشاره به اینکه جنگ امام زمان طبق روایات در حوزه خلیج‌فارس است، افزود: امروز فاطمیون، زینبیون، حیدریون، فاطمیون و علویون همه در این حوزه متحد شده‌اند و امام زمان (عج) در حال یارگیری است.
این رزمنده 8 سال دفاع مقدس با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در 20 متری مرزهای اسرائیل گفت: در دهه 60 برای راهیان جبهه، در دهه هفتاد برای راهیان شلمچه و چذابه و اروند، در دهه هشتاد برای راهیان کربلا و در دهه 90 در 20 متری اسرائیلی‌ها برای نخبه‌های دانشجو راهیان قدس برگزار می‌کنیم.
کاجی تصریح کرد: شهدا مأموریت خود را خوب انجام دادند، اما ما کجاییم؟؛ یادواره شهدا یعنی اینکه دورهم جمع‌شویم، عهد ببندیم و برای امام زمان مشخص کنیم که چه مأموریتی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه هیچ روزی مثل روز امام حسین نیست و کربلا قابل‌مقایسه با ایران نیست، مطرح کرد: عزمت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم جای خودش امام قابل‌مقایسه با شهدای کربلا نیستند.
این رزمنده 8 سال دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: ببینیم شهدا تا چقدر برای امام و این انقلاب آبرو گذاشتند و مسؤولان در این کشور چقدر آبرو گذاشته‌اند؛ تا زمانی که سود بانکی ما 30 درصد است چگونه می‌خواهیم برای امام زمان نیرو جمع کنیم؟!


کد مطلب: 18107

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18107/سود-بانکی-30-درصد-خلاف-راه-رسم-شهداست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir