حجت الاسلام مهیمنی خبرداد:

تمدید مهلت ثبت نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مراکز مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله

1 آبان 1396 ساعت 14:33

حجت الاسلام قاسم مهیمنی مدیراجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: باتوجه به استقبال خانواده‌های نوآموزان از طرح‌های آموزشی، قرآنی و ضرورت نیاز جامعه به تربیت دینی و قرآنی کودکان و همچنین نیاز این مؤسسه و سایر مراکز پیش دبستانی به مربیان مجرب و آموزش دیده،مهلت ثبت نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مهدقرآن وپیش دبستانی تاهفتم آبان ماه تمدید شد.


به گزارش "حافظ نیوز"، حجت الاسلام قاسم مهیمنی مدیراجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: باتوجه به استقبال خانواده‌های نوآموزان از طرح‌های آموزشی، قرآنی و ضرورت نیاز جامعه به تربیت دینی و قرآنی کودکان و همچنین نیاز این مؤسسه و سایر مراکز پیش دبستانی به مربیان مجرب و آموزش دیده،مهلت ثبت نام  پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی  مهدقرآن وپیش دبستانی  تاهفتم آبان ماه تمدید شد.
مهیمنی  افزود: این دوره آموزشی به مدت یک هفته در قالب ۴۰ ساعت آموزشی حضوری و ۳۰۰ساعت کارآموزی عملی  برگزار می‌شود که علاقه‌مندان باید با پیشینه کاربا کودک، مدارک مرتبط و مسلط به  روخوانی قرآن باشند.
وی ادامه داد: محتوای دوره آموزشی شامل روش تدریس روخوانی قرآن کودکان، حفظ قرآن همراه با مفاهیم کودکانه، آشنایی با ادبیات و حقوق کودک، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های پرورش خلاقیت و ذوق هنری کودک و آشنایی با مفاهیم اولیه قبل از دبستان است.
حجت الاسلام مهیمنی بیان کرد: تاکنون 56 دوره تربیت مربی مهد قرآن این مؤسسه در استان‌های فارس، تهران، قم، بوشهر و هرمزگان برگزار شده که بیش از سه هزار و 640 مربی در این دوره‌ها تاكنون آموزش دیده‌اند و از این تعداد، بیش از سه هزار مربی در مراکزآموزشی کل کشور مشغول به فعالیت هستند وهزار و 300 نفرمربی نیز به‌صورت مستقیم در مراکز پیش دبستانی وابسته به مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به کارگیری شده‌اند.
مدیراجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های07136270348-07136270366 و 07136270359 تماس حاصل نمایند ویا به ستاد ثبت نام واقع در خیابان ولی عصر(عج)قصردشت کوچه3 فرعی  2/3 پلاک71 مراجعه نمایند.
 
یادآور می شود: مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) یكی از بزرگ‌ترین مؤسسات موقوفه كشور است كه دارای ۳۶۰شعبه در ۲۲ استان است.


کد مطلب: 18077

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18077/تمدید-مهلت-ثبت-نام-پنجاه-هفتمین-دوره-تربیت-مربی-مراکز-مهدقرآن-پیش-دبستانی-ثارالله

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir