فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

خدمت به مردم در عمل مدیران شهری و نه صرفاً در کلام آن‌ها باشد

29 مهر 1396 ساعت 15:47

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به تغییرات شهر شیراز نسبت به سال‌های گذشته، انجام پروژه‌های عمرانی را خدمت به مردم دانست.


به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، سرهنگ موسی زارعی صبح امروز در دیدار با شهردار منطقه یک شیراز بابیان اینکه کار سپاه و بسیج با شهرداری مکمل یکدیگرند و شهرداری وظیفه خدمت به مردم را به دوش دارد، گفت: سپاه تشکیل‌شده تا بساط کفر و ظلم را در منطقه جمع کند و این تفکر تقابل و مخالفت از سوی نظام سلطه و ایادی استکبار را به همراه دارد، یک‌زمانی با کمک مردم بساط رژیم پهلوی جمع شد و امروز کدخدای عالم و رژیم صهیونیستی در تقابل با ما هستند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ادامه داد: سپاه در کنار مردم و ادارات و نهادها برای حفظ انقلاب فعالیت می‌کند، یک جاهایی موشک کارساز است، جای دیگر اقتصاد مقاومتی است و موضوعات مختلف محرومیت‌زدایی و همه این‌ها برمی‌گردد به حفظ انقلاب و امروز رسالت سپاه در ابعاد گوناگون بر همگان آشکار است.
وی با اشاره به اینکه شهر شیراز با 10 سال پیش به لحاظ زیرساختی و عمرانی تغییر کرده است و باید تفکر خدمت به مردم در عمل مدیران شهری و نه صرفاً در کلام‌ آن‌ها باشد، گفت: اگر یک روزی آرزوی تفکر مدیریتی شهری را همانند اصفهان داشتیم که چقدر شهرسازی در اصفهان کارشده است امروز می‌شود گفت که شیراز در پروژه‌های عمرانی با ساخت پل و تونل برای رفع قفل‌های ترافیکی به داد مردم رسیده است.
زارعی افزود: شهرداری و سپاه در حوزه‌های مختلف اقدامات فرهنگی خوبی را می‌توانند رقم بزنند و از منظر سیمای شهری برای حفظ ارزش‌های ماندگار انقلاب در جامعه با اقدامات نو ابتکاری میسر و اثربخش خواهد شد.


کد مطلب: 18064

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18064/خدمت-مردم-عمل-مدیران-شهری-نه-صرفا-کلام-آن-ها-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir