حجت الاسلام مطلب پور:

آرزوی پیامبران از ابتدای خلقت تشکیل انقلاب اسلامی بوده است.

24 مهر 1396 ساعت 13:38

حجت‌الاسلام مطلب پور ضمن اشاره به حدیث امام علی (ع) در خصوص اهمیت فرصت‌ها گفت: طراز کار تشکیلاتی، انقلاب اسلامی است و به تعبیر معمار کبیر، انقلاب اسلامی حقیقت اسلام است و آرزوی پیامبران از ابتدای خلقت تشکیل انقلاب اسلامی بوده است.


به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام مطلب پور ضمن اشاره به حدیث امام علی (ع) در خصوص اهمیت فرصت‌ها گفت: طراز کار تشکیلاتی، انقلاب اسلامی است و به تعبیر معمار کبیر، انقلاب اسلامی حقیقت اسلام است و آرزوی پیامبران از ابتدای خلقت تشکیل انقلاب اسلامی بوده است.
مطلب پور انقلاب اسلامی را هدیه‌ای از جانب خدا دانست و بیان داشت: به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ما جلوه‌ای از عظمت نهضت حضرت رسول‌الله است که به‌عنوان اراده خاص خداوند با تاییدات غیبی پیروز شد و یک تحفه الهی و هدیه غیبی است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل و جنود رحمانی است و دست انتقام حق از آستین ملت بیرون آمد و نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر تحقق یافت.
وی در خصوص آمادگی نیروهای تشکیلاتی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر یکی از نیروهای تشکیلاتی از درب اتاق داخل آمد و همه‌چیزش سرجای خود بود اما یک دکمه پیراهنش باز بود بدانید روی این فرد نمی‌توانید حساب کنید چون در لحظه حساس کم می‌آورد.
مطلب پور در خصوص اهمیت حفظ انقلاب اسلامی بیان داشت: به تعبیر امام خمینی حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان یک نفر ولو امام عصر اهمیت بیشتری دارد.
وی در خصوص دروغ‌پردازی رسانه‌های غربی تصریح کرد: آمریکا 60 سال پیش ادعا کرد که تعدادی آمریکایی به کره ماه رفته‌اند و الآن بعد از شصت سال مشخص‌شده که با استفاده از رسانه‌ها دروغ‌پردازی کرده‌اند و کسی به کره ماه نرفته است و الآن رسوایی‌شان به بار آمده است.
وی انسان را ماده و ابزار کار تشکیلاتی دانست و گفت: در کار تشکیلاتی ما باید بر روی انسان کارکنیم و مدیر تشکیلاتی باید برای هر انسان یک شیوه داشته باشد و نمی‌توان همه انسان‌ها را به یک شیوه تربیت کرد.
مطلب پور مدیریت اسلامی را یکی از موانع کار تشکیلاتی دانست و افزود: کار تشکیلاتی باید به سبک اسلامی انجام می‌شود و مدیریت اسلامی یکی از موانع کار تشکیلاتی کردن است زیرا کار به سبک اسلامی سختی‌های زیادی به همراه دارد.
وی در خصوص ویژگی‌های انسان در کار تشکیلاتی بیان داشت: عاقل بودن، بیان فصیح داشتن، مورد اعتماد و وثوق بودن، راست‌گو بودن، خداشناس بودن، دین‌شناس بودن و... از ویژگی‌های انسان در کار تشکیلاتی و انقلابی است.
وی به اهمیت آمادگی برای کار تشکیلاتی اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری به حدی باید در حفظ انقلاب اسلامی مسئولیت قبول کنیم که شانه‌های ما زیر بار مسئولیت خم شود.
وی افزود: کارگزاران امام علی (ع) سه دسته بودند و هر سه دسته دارای علم بودند اما دسته اول ازجمله مالک اشتر علاوه بر علم به‌شدت مدیر و مدبر بودند و دسته دوم همانند کمیل بن زیاد به‌شدت باتقوا بود اما مدیر نبود و دسته سوم همانند زیاد بن ابی به‌شدت اهل علم و تدبیر بود اما تقوا نداشت.
وی تمرین را یکی از راه‌های مبارزه با موانع کار تشکیلاتی دانست و از دانشجویان خواست کار تشکیلاتی را جدی بگیرند.


کد مطلب: 18028

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18028/آرزوی-پیامبران-ابتدای-خلقت-تشکیل-انقلاب-اسلامی-بوده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir