مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس خبر داد

راه‌اندازی كارگروه داخلی اشتغال در شرکت شهرك‌های صنعتی فارس

4 مهر 1396 ساعت 12:59

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ارائه خدمات مناسب به سرمايه‌گذاران و صنعتگران مستقر در شهرك‌ها و نواحی استان فارس را از اولويت‌های اصلی اين شركت اعلام كرد.


به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در جلسه با مدیران و کارکنان معاونت برنامه‌ریزی این شرکت گفت: ارائه بیشترین و بهترین خدمات به مردم را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر باید با انجام مناسب امور سرمایه‌گذاران، بالاترین سطح رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اهمیت کار در حوزه معاونت برنامه‌ریزی در ارتباط مستقیم با سرمایه‌گذاران و واگذاری زمین به متقاضیان افزود: باید با اصلاح و بازنگری برخی فرآیندها، روند واگذاری زمین با کمترین بروکراسی اداری و در حداقل زمان با بالاترین دقت انجام شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس پیگیری و نظارت بر روند مراحل مختلف امور سرمایه‌گذاران از واگذاری تا بهره‌برداری و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به‌منظور تسریع در بهره‌برداری و ایجاد اشتغال پایدار را مأموریت مهم حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت اعلام کرد.
فتوحی تصریح کرد: در زمینه‌ی رفع موانع برخی مسائل برون‌سازمانی نظیر اختصاص تسهیلات بانکی نیز موارد رصد و پیگیری می‌شود تا صنعتگران با دغدغه کمتری مواجه شوند.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بانام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: در این زمینه کارگروه داخلی اشتغال در این شرکت به‌منظور کمک به تأمین نیروی فنی و متخصص و آموزش‌دیده برای واحدهای صنعتی در آستانه بهره‌بردار فعال کردن تفاهم‌نامه‌های اشتغال‌زایی تشکیل خواهد شد.
این مقام مسؤول با اشاره به انعقاد برخی تفاهم‌نامه‌ها در سطح ملی به‌منظور اشتغال اعضای معرفی‌شده از سوی این نهادها در واحدهای صنعتی، خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه‌ها مشوق‌های مناسبی نظیر اعمال معافیت‌های مالیاتی، پرداخت بخشی از هزینه‌های بیمه کارگران و نیز حقوق و دستمزد توسط این نهادها در نظر گرفته‌شده که می‌تواند ظرفیت خوبی برای واحدهای صنعتی باشد.
فتوحی تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز اداره کل فنی و حرفه‌ای استان ضمن شناسایی نیاز واحدهای صنعتی متقاضی جذب نیرو قبل از زمان راه‌اندازی، به نیروهای کار موردنیاز واحدها آموزش‌های فنی و مهارتی داده خواهد شد تا آن‌ها بتوانند نسبت به جذب نیروی فنی و آموزش‌دیده اقدام کنند.


کد مطلب: 17912

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17912/راه-اندازی-كارگروه-داخلی-اشتغال-شرکت-شهرك-های-صنعتی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir