رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام کرد

شیراز میزبان نخستین دوره بین‌المللی ورزش و خانواده

4 مهر 1396 ساعت 12:50

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در راستای آشنایی و نزدیکی خانواده‌ها با ورزش همگانی، نخستین دوره بین‌المللی ورزش و خانواده پنجم و ششم مهرماه در مجتمع رفاهی ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.


به گزارش "حافظ نیوز"، سیروس پاک‌فطرت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره ورزشی 150 نفر از مربیان ورزشی و باسابقه 3 سال مربیگری از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آنان بانوان مربی هستند.
وی خاطرنشان کرد: مدرس این دوره ورزشی «پیتر کاپاستین» از کشور آلمان و یکی از اساتید برجسته و عضو هیأت رئیسه ورزش‌های همگانی آسیا در مدت برگزاری این دوره، شرکت‌کنندگان را با آخرین روش‌های روز دنیا آشنا می‌کنند.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی فارس تصریح کرد: رضایت‌مندی هیأت رئیسه آسیایی و فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت در ورزش‌های همگانی موجب شد این دوره در شیراز برگزار شود.
پاک‌فطرت بیان داشت: در این دوره شرکت‌کنندگان که موفق به گذراندن دوره آموزشی شوند گواهینامه بین‌المللی دریافت می‌کنند.
این مسؤول افزود: در آئین اختتامیه این مراسم، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیران ورزشی کشوری و استانی حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: هیأت ورزش همگانی استان فارس در سال گذشته در میان دیگر هیأت‌ها با 919 امتیاز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.


کد مطلب: 17909

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17909/شیراز-میزبان-نخستین-دوره-بین-المللی-ورزش-خانواده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir