افزایش ساعات استفاده از مترو

31 شهريور 1396 ساعت 13:55

افزایش ساعت کاری فاز 2 خط یک مترو به تصویب اعضای هیئت مدیره سازمان قطار شهری شیراز رسید.


به گزارش "حافظ نیوز"، مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در جلسه هیئت مدیره قطار شهری شیراز خبرداد: ساعت استفاده از مترو در مسیر چهار راه زند تا میدان گل سرخ که فاز ۲ خط یک محسوب می شود از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵ به تصویب رسید.
اسدالله حاجی زمانی با اشاره به ساعت فعالیت مترو که تا ساعت 12 است ادامه داد: امید است با افزایش ساعت بتوان خدمات بیشتری به شهروندان شیرازی به ویژه دانش‌آموزان ارائه داد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر و در فاز ۲ خط یک قطار شهری شیراز ایستگاه‌های زندیه، ولی عصر (عج)، فضیلت، شهید دوران و شهید دستغیب فعال است که افزایش ساعت فعالیت همزمان با سال تحصیلی از اول مهر ماه ۱۳۹۶ انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز اذعان داشت: ساعت بهره‌برداری فاز یک خط یک متروی شیراز از ایستگاه احسان تا چهار راه زند همانند قبل از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ با سر فاصله ۱۵ دقیقه است.
وی تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روز‌های ابتدائی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت (ع) قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 17892

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17892/افزایش-ساعات-استفاده-مترو

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir