مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد:

تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی/ استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادرسازی است

25 شهريور 1396 ساعت 19:58

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادرسازی گفت: به دنبال تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی هستیم.


به گزارش "حافظ نیوزداود گودرزی در دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان با اشاره به رسالت و ماموریت های بسیج دانشجویی اظهار داشت: همه ما نیازمند رشد و تربیت هستیم و در این راستا باید با جدیت، تلاش و پشتکار وارد میدان شد.
وی با بیان اینکه به دنبال تدوین سندنوسازی بسیج دانشجویی هستیم، چالش اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی را مبحث تربیت برشمرد و با تاکید بر پرداختن به این موضوع افزود: در بسیج دانشجویی به دنبال تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی هستیم.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کارها و اقدامات باید اثر تربیتی داشته باشند اضافه کرد: در این راستا اصلاحات ساختاری و نظام مند در بسیج دانشجویی را دنبال می کنیم.
گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی شکل دانشجویی، انقلابی، مردمی است ادامه داد: در بسیج دانشجویی باید به دنبال افزایش خدمات اجتماعی، محرومیت زدایی، احیای امربه معروف و نهی ازمنکر بود.
وی بیان داشت: باید به گونه ای کار کنیم که چهره خدوم، صادقانه، باادب، دلسوز، بامنطق، اخلاق مدار، حرف های علمی و نظرات کارشناسی بسیج دانشجویی در افکار عمومی جا بیفتد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور بر راه اندازی نهضت خدمترسانی صادقانه برای مردم و نشان دادن خادمی مردم  در عمل تاکید کرد.
گودرزی با بیان اینکه پایه و اساس تربیت اسلامی، مربی محوری است تصریح کرد: استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادرسازی بوده و چشم انقلاب اسلامی برای استمرار به بسیج دانشجویی دوخته شده است.
در این جلسه که با پرسش و پاسخ همراه بود، مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس و کادر این ناحیه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در مورد رسالت ها، ماموریت ها و ساختار بسیج دانشجویی پرداختند.
 


کد مطلب: 17845

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17845/تدوین-سند-نوسازی-بسیج-دانشجویی-استمرار-انقلاب-اسلامی-مبتنی-تربیت-کادرسازی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir