در بیان علت لغو یک نشست انجام شد

عذرخواهی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه از خبرنگاران

25 شهريور 1396 ساعت 15:22

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس پس از انتقاد خبرگزاری فارس، با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها توضیحاتی پیرامون علت محرمانه برگزار شدن نشست اعضای شورای شهر با امام‌جمعه شیراز ارائه کرد.


به گزارش "حافظ نیوز"، روز چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های شهرستان شیراز، برای پوشش خبری دیدار امام‌جمعه شیراز با اعضای شورای شهر در نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس حضور یافته بودند که در آغاز این دیدار، اعلام شد که نشست محرمانه است.
در نامه ارسالی مسئول نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به رسانه‌های استان با تشکر از همکاری خبرنگاران در پوشش اخبار این نهاد آمده است: ازآنجاکه در این دیدار قرار بود مطالب به‌صورت خصوصی و محرمانه مطرح شود و دیدگاه اعضای محترم (بدون نشر آن و یا اطلاع‌رسانی به سایرین) اخذ شود، مستلزم این بود که جلسه در فضایی کاملاً خصوصی برگزار شود تا حضار بتوانند به‌راحتی مطالب و نقطه نظرات خود را بیان کنند.
در ادامه این نامه به نقل از حجت‌الاسلام یوسف سلمان زاده آمده است: این موضوع باعث شد تا ضمن تشکر از حضور خبرنگاران محترم حاضر در جلسه و قبول زحمت این عزیزان، از حضورشان عذرخواهی شود.
این نامه می‌افزاید: این اتفاق غیرمعمولی نبوده و در برخی جلسات به صلاحدید اعضای حاضر در آن، مطالب محرمانه اعلام و به‌قول‌معروف پشت درب‌های بسته، گفتگوها صورت می‌پذیرد.
مسئول نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان این نامه نیز خاطرنشان کرده است: ضمن عذرخواهی مجدد، توفیق همگان را از درگاه حضرت احدیت مسألت می‌کنیم.


کد مطلب: 17843

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17843/عذرخواهی-نهاد-نمایندگی-ولی-فقیه-خبرنگاران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir