در پی عدم صدور حکم شهرداری معافیان؛

تبدیل رسانه ها به ابزار فشار و بازی با افکار عمومی

23 شهريور 1396 ساعت 19:54

شاید مدیران مسئول و سرپرستان رسانه‌هایی که دیروز و امروز تیتر زدند: "عبدالحمید معافیان شهردار شیراز شد" هم نمی‌دانستند که تبدیل به یک ابزار فشار شده‌اند!


به گزارش "حافظ نیوزشاید مدیران مسئول و سرپرستان رسانه‌هایی که دیروز و امروز تیتر زدند: "عبدالحمید معافیان شهردار شیراز شد" هم نمی‌دانستند که تبدیل به یک ابزار فشار شده‌اند! ابزار فشار به وزارت کشور برای ابلاغ حکم شهرداری عبدالحمید معافیان! و در این میان افکار عمومی نیز بازیچه منافع سیاسی عده‌ای شدند تا پازل نهایی شهردار شدن رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در فارس تکمیل شود.
مجددا تاکید می‌کنیم انتخاب شهردار شیراز حق مسلم شورای شهر است اما شهرداری که مطابق موازین و معیارهای قانونی انتخاب شده باشد و وزارت کشور نیز حکم وی را ابلاغ کند و ممکن است تا ساعاتی دیگر و یا طی روزهای آینده حکم شهرداری معافیان ابلاغ شود اما در شرایطی که وزارت کشور هنوز حکم عبدالحمید معافیان را صادر نکرده، خبر از ابلاغ آن تنها رنگ‌وبوی بازی‌های سیاسی و پشت پرده را خواهد داشت.
جالب آنکه خود عبدالحمید معافیان امروز در گفتگو با "شیرازه" اعلام کرد هنوز حکم شهرداری وی هنوز ابلاغ نشده است. معاون فرمانداری شیراز نیز امروز به "ایرنا" گفت حکم شهردار شیراز هنوز ابلاغ نشده است. بسیاری از اعضای شورا نیز امروز در مصاحبه با رسانه‌های مختلف از ابلاغ حکم شهرداری معافیان اظهار بی اطلاعی کردند اما در این میان، تنها سخنگوی شورای شهر خبر از ابلاغ حکم شهردار شیراز می‌دهد و برخی رسانه های خاص نیز با این موج خبرسازی همراهی کردند!
خبری که منبع اعلام آن مشخص نیست و تنها رنگ‌وبوی فشارهای سیاسی به وزارت کشور برای یک اقدام فراقانونی را دارد.


کد مطلب: 17823

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17823/تبدیل-رسانه-ابزار-فشار-بازی-افکار-عمومی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir