نیروهای کادر و دفاتر ناحیه بسیج دانشجویی فارس به دوره شهید پیرویان اعزام شدند

21 شهريور 1396 ساعت 2:10

نیروهای کادرو دفاتر ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به دوره شهید علی اکبر پیرویان اعزام شدند.


به گزارش "حافظ نیوزنیروهای کادر و دفاتر ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان اعزام شدند.
حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این اعزام اظهار داشت: نخستین دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان های این استان از بیستم شهریورماه سال جاری تا 23 شهریورماه به مدت چهار روز در شهرمقدس قم برگزار می شود.
وی از برگزاری کلاس های اخلاق تشکیلاتی، اصول مدیریت اداره تشکیلات، اصول و روش تربیت اسلامی و بازخوانی رسالت های پاسداری را از برنامه های دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان برشمرد و افزود: کلاس های فن بیان و سخنوری، ارتباط گیری و مخاطب شناسی، ماهیت و مراحل تربیت(جذب، تثبیت و رشد) از دیگر برنامه های این دوره است.
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دراین دوره منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی تدریس و به رسالت ها و ماموریت های بسیج دانشجویی با تاکید بر اولویت های سال تحصیلی آینده پرداخته خواهد شد اضافه کرد: تحلیل مسائل روز کشور و منطقه، برگزاری کارگاه های تخصصی مدیران ناحیه، دیدار با علما و مراجع عظام تقلید، مباحثه، برنامه های فرهنگی و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان است.
ایوب زاده با بیان اینکه از ظرفیت اساتید برجسته کشوری در دروه شهید علی اکبر پیرویان استفاده می شود گفت: کارگاه های تخصصی با حضور مدیران فرهنگی، اردویی، امربه معروف جهادی، علمی، رسانه، سیاسی، تعلیم و تربیت، نیروی انسانی، تشکیلات و امور دانشگاه ها و مسئولان بررسی و پیگیری و حوزه نمایندگی ناحیه نیز در این دوره برگزار می شود.
وی، ارتقای دانستنی های تشکیلاتی، ایجاد ادبیات مشترک تشکیلاتی، تربیتی و کاری و مرور برنامه های سال تحصیلی آینده از اهداف دوره شهید پیرویان برشمرد و تصریح کرد: ایجاد همدلی و صمیمیت بین همکاران، افزایش و تقویت انسجام تشکیلاتی از دیگر اهداف این دوره است.
 


کد مطلب: 17797

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17797/نیروهای-کادر-دفاتر-ناحیه-بسیج-دانشجویی-فارس-دوره-شهید-پیرویان-اعزام-شدند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir