مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس :

برگزاری دوره خط امام در دانشگاه های شیراز و لارستان

19 شهريور 1396 ساعت 17:28

حجت الاسلام و المسلمین ایوب زاده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوزحجت الاسلام و المسلمین ایوب زاده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری  دوره خط امام دانشگاهی در استان خبر داد و اظهار داشت:در دانشگاه های دولتی شیراز،فرهنگیان،پیام نور شیراز،دولتی لارستان و علوم پزشکی شیراز این دوره برگزار می شود.
ایوب زاده ارتقا تشکیلات بسیج دانشجویی و توانمند سازی در مباحث تربیتی را از اهداف برگزاری این دوره دانست و در ادامه تصریح کرد:در دوره های خط امام دانشگاهی مباحث معرفتی،بصیرتی،تربیتی و تشکیلاتی و مهارتی به دانشجویان شرکت کننده ارائه می شود.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر این اینکه خط امام دانشگاهی زمینه حضور در دوره خط امام استانی است در ادامه خاطرنشان کرد:نحوه گزینش و انتخاب دانشجویان ، برنامه ریزی واجرای این دوره به عهده خود دانشگاه ها بوده و معاونت تعلیم و تربیت نقش پشتیبانی و هماهنگی،محتوایی و تامین دوره را داشته است.
ایوب زاده با بیان اینکه  230 نفر از دانشجویان در این دوره ها شرکت کرده اند در ادامه افزود:دوره خط امام دانشگاهی در سطح بالایی اجرا شد که سخنرانان این دوره ها از اساتید مطرح کشوری انتخاب شده اند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس در پایان عنوان نمود:هرچه به سمت کف دانشگاه برویم و برنامه ریزی را به عهده خود دانشجو بگذاریم و از دور های متمرکز کاسته شود موفق تر خواهیم بود.
 


کد مطلب: 17791

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17791/برگزاری-دوره-خط-امام-دانشگاه-های-شیراز-لارستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir