ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد.
براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛
ایرانسل کمترین میزان نارضایتی مشترکان در حوزه کمفروشی اینترنت را دارد
8 شهريور 1396 ساعت 18:07
ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور که بزرگترین اپراتور دیتای ایران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، با توجه به تأمین اینترنت شمار قابل توجهی از مشترکان سراسر ایران، کمترین میزان شکایت و کمترین میزان نارضایتی از سوی مشترکان در حوزه کمفروشی اینترنت را داشته است.
آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ذیل خبر «نظارت جدی رگولاتوری بر کمفروشی خدمات اینترنت» در وبسایت این سازمان که بر اساس آمار شکایات ثبت شده در سامانه 195 در سال 1395 ارائه شده است، خبر از آن دارد که ایرانسل به رغم میزبانی بیش از 30 میلیون مشترک حرفهای اینترنت در شبکه خود، تنها 173 شکایت مربوط به «کمفروشی اینترنت» از بین 4654 شکایت داشته است.
ایرانسل بر آن است تا با بهرهگیری از تجارب مشتریان ارزشمند خود و بهکارگیری راهکارهای نوین تحلیل دادهها، همچون گذشته با شناخت هرچه بیشتر نیاز و خواسته مشترکان، باکیفیتترین و پایدارترین شبکه اینترنت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه دهد.
کد مطلب: 17715
آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17715/ایرانسل-کمترین-میزان-نارضایتی-مشترکان-حوزه-کم-فروشی-اینترنت