فرمانده سپاه فجر در یادواره 947 شهید نیروی انتظامی فارس:

شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر است

7 شهريور 1396 ساعت 19:13

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: گفت: امنیتِ استان فارس محصول تعامل هدفمند نیروهای نظامی و انتظامی است.


به گزارش "حافظ نیوز"، سید هاشم غیاثی بعدازظهر امروز در یادواره نهصد و چهل‌وهفت شهید فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا باهدف قدردانی از کار بزرگ شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های ایشان است و حضور نسل نوجوان و جوان در این یادواره‌ها نشان می‌دهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران زنده است.
وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمان خود با خداوند پایبند بودند، گفت: شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر است و ملت ایران تا زمانی که دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد بر عهد خود با شهدا برای حرکت در مسیر جهاد و شهادت در راستای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.
وی ادامه داد: نهصد و چهل‌وهفت شهید از سیزده هزار شهید نیروی انتظامی پرورش‌یافته خطۀ شهیدپرور فارس بوده‌اند و این نشان می‌دهد این استان دارای کارنامه‌ای درخشان و فعالیتی تأثیرگذار در زمینه تأمین امنیت کشور است.
سردار غیاثی با بیان اینکه امنیتِ بسیار خوب فارس محصول تعامل هدفمند بین نیروهای نظامی و انتظامی و مجاهدت شهدای نیروهای مسلح در این استان است، گفت: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهادها برقرار است.


کد مطلب: 17706

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17706/شهادت-یک-جریان-توقف-ناپذیر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir