به مناسبت روز جهانی قدس؛

چرا مسئله فلسطین همچنان مهمترین اولویت برای ایران و جهان اسلام است؟

1 تير 1396 ساعت 18:39

نباید فراموش کرد که در صورتی که ایران دست از دشمنی با رژیم صهیونیستی بردارد، رژیم دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت.


حافظ نیوز/ سرویس سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر و دوراندیشی امام راحل روز قدس نام گرفت، هر ساله یاداور رنج و محنت ملت مظلوم فلسطین است که علیرغم گذشت سالها و دهه های متمادی، همچنان مورد تجاوز و قتل عام و نسل کشی قرار می گیرند.
علاوه بر این، روز قدس یاداور این مسئله بسیار مهم است که فلسطین همچنان اصلی ترین مسئله جهان اسلام است چرا که رژیم صهیونیستی همچنان اصلی ترین دشمن جهان اسلام و بلکه کشورهای مستقل جهان است.
رژیم صهیونیستی طی دهه های گذشته اثبات کرده به چیزی کمتر از استیلای مطلق بر منطقه خاورمیانه و یهودی سازی قدس شریف فکر نمی کند و کمترین حق حاکمیت برای ملت فلسطین و دیگر ملتهای مسلمان قائل نیست.
کارشناسان و ناظران سیاسی بسیاری طی سالهای اخیر، با ادله و اسناد متقن اثبات کرده اند که ظهور گروه های تروریستی و تکفیری نظیر داعش در کشورهای اسلامی دارای یک پشت پرده مشخص به نام رژیم صهیونیستی است و تمام برادرکشی ها و جنگ های داخلی کشورهای اسلامی و حتی حملات تروریستی افراط گرایان در کشورهای اروپایی، همگی به نوعی کمک به ادامه حیات رژیم صهیونیستی است چرا که سبب می شود مسئله فلسطین فراموش شود و جنایت های این رژیم دیده نشود و کشورگشایی و افزایش نفوذ اقتصادی و فرهنگی و استیلای بی سر و صدای سیاسی و نظامی این رژیم در منطقه، کمتر به چشم بیاید.
بنابراین، اگر ایران به دنبال برقراری ثبات و امنیت در مرزهای خود و کشورهای همسایه و در طول محور مقاومت اسلامی در منطقه است، راهی ندارد جز اینکه برای نبرد سرنوشت ساز و نابودی غده سرطانی منطقه که مغز متفکر گروه های تروریستی و حامی اصلی مالی و پشتیبانی لجستیکی آن ها نیز به شمار می رود خود را آماده کند. علاوه بر این نباید فراموش کرد که در صورتی که ایران دست از دشمنی با رژیم صهیونیستی بردارد، رژیم دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت و قطعا پس از تسلط بر منطقه خاورمیانه، به صورت مستقیم ایران را مورد تعرض خواهد داد همانگونه که پیشتر، دیگر کشورهای مستقل اسلامی را مورد حمله قرار داده است.

نویسنده: کاظم فریدونی


کد مطلب: 17100

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17100/چرا-مسئله-فلسطین-همچنان-مهمترین-اولویت-ایران-جهان-اسلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir