امام جمعه شیراز:

همه کاندیداها و هواداران آن‌ها، نتایج آراء هرچه باشد را بپذیرند

30 ارديبهشت 1396 ساعت 2:43

امام جمعه شیراز حضور یکپارچه مردم در انتخابات را تجدید قوا و تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: تکرار انتخابات تولید قدرت و بالا بردن توانمندی نظام است.


به گزارش "حافظ نیوز"،  آیت الله اسدالله ایمانی صبح امروز با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات حق مسلم مردم است چون ما در اسلام بیعت داریم و امروز بیعت در قالب انتخابات است و لذا انتخابات حقی است که خداوند برای بنده های خود قائل شده است و این حق باید استیفا و گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه انتخابات چیزی نیست که حکومت های غربی و دیگران به ما داده باشند، گفت: از سوی دیگر مسئله مهمی که مطرح است این است که نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و منطقه با ارای مردم حرف می‌زند یعنی انتخابات که نشانه مردم سالاری دینی است برای نظام یک وسیله است که با دنیا صحبت می‌کند و می‌گوید این ارتباط مردم با نظام، این دفاع مردم از نظام، این انسجام درونی ملت، این وحدت و هماهنگی درونی ملت است.
آیت الله ایمانی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات چیزی نیست که در عرف بین الملل و مجامع بین‌المللی به سادگی از آن گذشت و عبور کرد. رابطه قوی و محکم مردم و دولت و نظام بهترین ارتباط‌هاست و موثرترین اهرم های قدرت است که بحمدالله این اهرم قدرت در دست نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه شیراز اولویت اول رئیس‌جمهور را توجه به اشتغال و تولید عنوان و اظهار کرد: اعضای شورای شهر نیز باید توجه به نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌‌های شهری را در اولویت کار خود قرار دهند و با اقدامات خود زمینه عبور  و مرور راحت، بهداشت و سلامت جسمی و روانی مردم را فراهم کنند تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند.
آیت الله ایمانی به همه کاندیداها و هواداران آن‌ها توصیه کرد که نتایج آراء هرچه باشد را بپذیرند و کسانی که پیروز انتخابات می‌شوند از همه نیروهای شایسته در مسئولیتی که لیاقت و شایستگی  آن را داشته باشد، استفاده کنند.


کد مطلب: 16849

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16849/همه-کاندیداها-هواداران-آن-ها-نتایج-آراء-هرچه-باشد-بپذیرند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir