سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت در کشور:

برجام جلوی گران شدن پیاز را هم نگرفت!

15 ارديبهشت 1396 ساعت 23:13

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت در کشور با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم گفت: جهانگیری که دم از مبارزه با فساد می‌زند خودش پدر حقوق های نجومی کشور است.


به گزارش "حافظ نیوز"، رضا نجابت شامگاه پنج‌شنبه در آیین گشایش ستاد جوانان و دانشجویان حامی حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: امروز معاون اول رئیس جمهور دم از مبارزه با فساد می زند، در حالی که خودش پدر حقوق‌های نجومی در کشور است. 
وی افزود: برادر جهانگیری به سبب ارتباط با مشایی بانک گردشگری می‌زند و خود جهانگیری در دولت سازندگی در یک قلم 30 میلیون تومان پاداش گرفته است که این رقم در 20 سال پیش یک رقم هنگفت بود و بعد دم از مبارزه با فساد نیز می زنند!
نجابت ادامه داد: کارگزاری مانند صفدر حسینی که بی‌شرمانه 57 میلیون تومان حقوق می‌گیرد را نوبخت ذخیره انقلاب می‌داند و باید دید این انقلاب به کجا رفته که فردی اشرافی و نجومی‌بگیر مانند حسینی ذخیره انقلاب می شود. 
وی با اشاره به اینکه کلید تدبیر روحانی هیچ کدام از مشکلات کشور مانند مسکن، بیکاری، اشتغال، محیط زیست و... را حل نکرده است، تصریح کرد: مردم شمال و جنوب شهر امروز از وضعیت کشور ناراضی است.
نجابت همچنین اظهار داشت: دولت توان حل مشکلات مملکت را ندارد و معلوم است وزیری که 24 شرکت دارد به دلیل مشغله، فرصت ایجاد اشتغال برای جوانان را ندارد و باید به شرکت‌های خود بپردازد.
وی با اشاره به بحث برجام و بی‌توفیقی دولت در این رابطه نیز گفت: برجام حتی نتوانست از گران شدن قیمت پیاز نیز جلوگیری کند!


کد مطلب: 16807

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16807/برجام-جلوی-گران-شدن-پیاز-هم-نگرفت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir