نامه مسئولان نشریات دانشجویی فارس خطاب به شورای نگهبان

حقوق 24 میلیونی نمونه بارز تبعیض، شکاف اجتماعی و اشرافیت مسئولین است

15 اسفند 1395 ساعت 20:37

290 مدیرمسئول و سردبیر نشریات دانشجویی استان فارس در نامه ای خطاب به شورای نگهبان خواستار جلوگیری از تصویب مصوبه حقوق 24 میلیونی مدیران شدند.


به گزارش "حافظ نیوز" مدیران و سردبیران نشریات دانشجویی فارس در نامه ای خطاب به شورای نگهبان قانون اساسی، درخواست کردند.
در ابتدای این نامه که خطاب به رئیس و اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است، آمده است: در ایامی که جمهوری اسلامی آماج حملات و فشار های ناروا و ظالمانه ی بین المللی است؛ اخبار خوبی از مجلس شورای اسلامی که باید جایگاه وکلای ملت باشد و نمایندگان حافظ حقوق مردم باشند، به گوش ولی نعمتان آنها نمی رسد. این استحاله از درون و پوسیدگی آرمان ها، به مراتب از فشار های خارجی خطرناک تر است؛ چرا که موریانه وار مغز جمهوری اسلامی و انقلاب خمینی کبیر را خواهد خورد و آن را از متن و محتوا تهی میکند.
مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی استان فارس در ادامه با انتقاد از این مصوبه جنجالی نوشته اند: نمایندگان مجلس، که از احزاب و طیف های سیاسی مختلف به این مقام رسیده اند، در حالی تصمیم به قانونی کردن حقوق های نجومی مدیران گرفته اند، که حقوق کارگران و کارمندان حتی به یک دهم حقوق مدیران نیز نمیرسد. این مصوبه در عمل ظلم به عموم کارگران و کارمندان این مرز و بوم است و پایه های تبعیض، شکاف اجتماعی، اشرافیت مسئولین را محکم تر خواهد کرد
در ادامه این نامه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در باب اشرافی گری آمده است: عمل فوق به مثابه پنجه کشیدن در صورت اسلام، آرمان ها و شعارهای انقلاب، پاره کردن صحیفه ی امام عزیزمان که سراسر دلسوزی برای اقشار مستضعف مردم و مقابله با سرمایه داری و اشرافیت حکومتی ست و نشنیده گرفتن فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای مقابله با پدیده ی شوم، ناعادلانه، شاید قانونی اما قطعا نامشروع حقوق های نجومی است.
در بخش دیگر این نامه نوشته شده است: حال اما این وظیفه ی شرعی، قانونی و انقلابی اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر این ظلم عظیم به عموم مردم و ویژه خواری افراد صاحب نفوذ جلوگیری و برای عموم مردم ایران اسلامی تبیین کنید.
اعضای نشریات دانشجویی استان فارس در پایان این نامه خطاب به شورای نگهبان نوشتند: ما مدیران مسئول و سردبیران ۱۴۵ نشریه دانشجویی استان فارس می خواهیم تا در اسرع وقت، اقدامی درخور و انقلابی،به هر نحو ممکن، برای مقابله با موضوع پیش گفته صورت گیرد.باشد که در سرای آخرت شرمنده ی امام امت و خون شهدای گرانقدر انقلاب نباشیم .
 
 


کد مطلب: 16552

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16552/حقوق-24-میلیونی-نمونه-بارز-تبعیض-شکاف-اجتماعی-اشرافیت-مسئولین

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir