استاندار فارس در جمع شهرداران فارس

اموال عمومی را در جهت های خاص مصرف نکنید/ برخی استخدام ها ضابطه مند نیستند/ منتظر سیل های ناگهانی باشید

1 دی 1395 ساعت 20:57

استاندار فارس : شاخص های توزیع امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات باید به گونه ای باشد که هرکس متناسب با حقش از آنها بهره مند گردد.


به گزارش "حافظ نیوز" استاندار فارس در  همایش شهرداران فارس با اشاره به توزیع عادلانه امکاناتگفت: شاخص های توزیع امکانات ، تجهیزات و ماشین آلات باید به گونه ای باشد که هرکس متناسب با حقش از آنها بهره مند گردد.
 مهندس سید محمد علی افشانی در این گردهمایی و در جمع شهرداران گفت: فارس داراي مزيت ها و پتانسيل هاي فراواني مي باشد كه تا كنون سرمايه گذاري روي آنها صورت نگرفته است و بايد از اين ظرفيت ها صحبت شود و معرفي نمائيم تا سرمايه گذاران بيايند و به فعل درآوردن آنها كمك نمايند.
استاندار فارس با اشاره به صحبت های شهرداران مبنی بر توجه به كتاب و كتابخواني بر این امر تاكيد كرد و ابراز داشت: شهرداران نه تنها نبايد به دنبال اين باشند كه يك ريال كمتر از نيم درصدي كه بايد به كتابخانه ها پرداخت نمايند پرداخت كنند بلكه اگر توانستند بيشتر از يك درصد پرداخت نمايند و باید به یاد داشته باشیم هيچ كاري بالاتر از ايجاد كتابخانه براي شهر نيست و يكي از شاخص هاي مهم همين كتابخانه ها مي باشد.
وي گفت: شهرداري كه به فكر اين باشد كه دليلي پيدا كند كه پرداخت نيم درصدي به كتابخانه ها را به تاخير بياندازد مطمئناً به فكر شهر نخواهد بود و باید به مدیریت وی شک کرد.
استاندار فارس به ساختار سازمان همياري شهرداري ها اشاره كرد و افزود: اين سازمان داراي پتانسيل بالايي مي باشد اما بايد ساماندهي شود كه شايد كار دشواري باشد اما مي توان از تجربه ساير صندوق ها بهره مند شد.
وي گفت: شهرداري ها در برخي موارد تعداد نيروهاي زيادي را به كار مي گيرند كه در تامين منابع، آنها را با مشكل مواجه مي كند خصوصاً در شهرهاي كم درآمد كه بودجه هاي جاري نسبت به اعتبارات عمراني زيادتر است. از اين رو براي استخدام در شهرداري ها بايد ضابطه اي مشخص شود.
استاندار فارس به انتخابات آينده شوراي اسلامي شهر و روستا اشاره كرد و افزود: توصيه من به شهرداران اين است كه از اموال مردم محافظت كنيد و اموال عمومي در جهتي خاص به كار گرفته نشود چرا كه اگر چنين شد اعتماد مردم از شهرداري ها برداشته خواهد شد.
مهندس افشاني در ادامه به خشكسالي نيز اشاره كرد و افزود: درست است كه خشكسالي وجود دارد اما با توجه پيش بيني هاي انجام شده وضعيت بارندگي ها در آينده بهتر خواهد بود به همين سبب بايد شهرداران نگران يك سيل آني هم باشند و بررسي هاي لازم را از تمام نقاط شهر داشته باشيد و نقاط خطر خيز را رفع نمائيد و از وقوع حوادث و خسارت جلوگيري نمائيد.

انتهای خبر/110


کد مطلب: 16042

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16042/اموال-عمومی-جهت-های-خاص-مصرف-نکنید-برخی-استخدام-ضابطه-مند-نیستند-منتظر-سیل-ناگهانی-باشید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir