بورس

شاخص بورس فارس افزایش یافت / بیشترین خرید ها و بیشترین فروش های سهام در هفته گذشته

13 آذر 1395 ساعت 12:20

کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در هفته گذشته 29 میلیون و 475 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 67 میلیارد ریال معامله شد


به گزارش" حافظ نیوز"،کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در هفته گذشته 29 میلیون و 475 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 67 میلیارد ریال معامله شد
کرشمه ترابیان اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 29 میلیون و 475 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 67 میلیارد ریال مبادله شد.
وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 203 شرکت است، خاطرنشان کرد: 25 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 75 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 27 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 46 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.
وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های بیمه آسیا، داروسازی کوثر و کالسیمین با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های بیمه آسیا، داروزسازی کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.
ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع و معدنی خاورمیانه و لعاب ایران با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های گلگهر، لعاب ایران و پارس خزر نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند.
ترابیان ادامه داد: در هفته گذشته شاخص کل بازار 633 واحد افزایش داشته است که به عدد 80 هزار و 18 رسید.
انتهای خبر/111


کد مطلب: 15850

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15850/شاخص-بورس-فارس-افزایش-یافت-بیشترین-خرید-فروش-های-سهام-هفته-گذشته

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir