برای اولین بار در کشور

سامانه نرم افزاری خدمات درمانی پزشکی ورزشی راه اندازی شد

6 آذر 1395 ساعت 14:28

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس از راه اندازی سامانه جامع نرم افزاری کمیته خدمات درمانی این هیئت برای اولین بار در کشور خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز"، هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، دکتر حیدر صفرپور در خصوص سامانه جامع نرم افزاری کمیته خدمات درمانی این هیات گفت: یکی از برنامه هایی که از ابتدای حضور در هیئت پزشکی ورزشی فارس در اولویت های اصلی قرار گرفت ،بررسی و ارائه راهکارهای  تسهیل ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده بود به نحوی که در حداقل زمان حداکثر خدمات  ارائه شودو درهمین راستا سامانه مذکور توسط کمیته آی تی (it) هیئت استان طراحی و بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: این سامانه نرم افزاری که توسط متخصصین واحد فنآوری اطلاعات هیئت پزشکی ورزشی فارس برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده، می تواند پرونده های درمانی ورزشکاران را به صورت مکانیزه محاسبه و تعرفه گیری کند.

صفرپور با اشاره به کاهش زمان محاسبه و تعرفه گیری در پرونده های خدمات درمانی توسط این سامانه ،افزود: کاهش خطای انسانی در محاسبه و تعرفه گیری دقیق توسط این نرم افزار از نکات مهم و قابل توجه ای بوده که به آن اهتمام ویژه ای شده است.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس در ادامه با بیان اینکه قابلیت صدور انواع گزارش های مورد نیاز کمیته خدمات درمان در این سامانه پیش بینی شده، تصریح کرد: عملیات تعرفه گیری ،طیف وسیعی از خدمات درمانی با توجه به دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی در این نرم افزار قابل اجرا می باشد.

صفرپور با بیان اینکه در گذشته روند محاسبه و تعرفه گیری پرونده های درمانی در این هیات به صورت دستی صورت می گرفته است، اظهار داشت: این سامانه اکنون به صورت آزمایشی در حال اجرا می باشد و پس از طی مراحل تست و ارزیابی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
انتهای خبر/111


کد مطلب: 15782

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15782/سامانه-نرم-افزاری-خدمات-درمانی-پزشکی-ورزشی-راه-اندازی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir