رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

72 نقطه استان فارس میزبان راهپیمایی 13 آبان

12 آبان 1395 ساعت 9:28

به‌مناسبت 13 آبان‌ماه راهپیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در 72 نقطه استان فارس برگزار می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز ، حجت‌الاسلام محمد رضایی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به‌مناسبت 13 آبان‌ماه راه‌پیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در 72 نقطه این استان برگزار می‌شود گفت: در حاشیه این راهپیمایی 300 برنامه دیگر شامل مسابقه، نشست‌های علمی و بصیرتی در مدارس و فضاهای آموزشی این استان اجرا می‌شود.
وی 13 آبان‌ماه را به‌عنوان نقطه‌‌عطفی در تاریخ دانست که جاوید خواهد ماند و در ادامه گفت: در این روز شاهد سه رویداد بزرگ شامل تبعید امام راحل در سال 1343، تظاهرات دانش‌آموزان علیه رژیم پهلوی در صحن دانشگاه تهران و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهان‌خوار توسط دانشجویان پیرو خط امام هستیم.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه استکبارستیزی، استقلال‌خواهی، ولایت‌مداری، از مهم‌ترین محورهای راهپیمایی مردمی 13 آبان‌ماه امسال است اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد در حضور اقشار مختلف در راهپیمایی 13 آبان‌ماه امسال، افزایش روحیه استکبارستیزی، ترویج و احیا فرهنگ حسینی به‌عنوان گفتمان سیاسی و بصیرت‌افزایی است.
رضایی محل تجمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شیراز ساعت 9 صبح میدان ارم و ورودی خوابگاه ارم است که در این روز راهپیمایان از سه مسیر خیابان ارم، تقاطع خیابان آزادی به سمت بلوار دانشجو، خیابان و میدان جام جم عبور کرده و به محل تجمع حرکت می‌کنند.
 


کد مطلب: 15552

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15552/72-نقطه-استان-فارس-میزبان-راهپیمایی-13-آبان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir