ضرغامی :نیروهای انقلاب هدف تک تیر اندازان دشمن اند

28 مهر 1395 ساعت 14:04

ضرغامی در یادداشتی کوتاه به بهانه فیلم تیر انداز نوشت:به نظر می‌رسد در جامعه امروز ایران؛ تک تیراندازان، یکی یکی نیروهای انقلاب و خدمتگزاران ولائی را هدف قرار می‌دهند.


به گزارش حافظ نیوز،ضرغامی در یادداشتی کوتاه به بهانه فیلم تیر انداز نوشت:به نظر می‌رسد در جامعه امروز ایران؛ تک تیراندازان، یکی یکی نیروهای انقلاب و خدمتگزاران ولائی را هدف قرار می‌دهند.
متن کامل یادداشت:
فیلم سینمایی تیرانداز (shooter) از فیلم‌های مورد علاقه من است. قهرمان فیلم که مورد بی‌‌مهری حاکمیت آمریکایی قرار گرفته و قرار بر حذف آن است؛ از توانمندی خود در تک تیراندازی استفاده کرده و ضد قهرمانان را مجازات می‌کند. در واقع آن مهارتی که روزی در اختیار سیاست‌های آمریکایی بود؛ به دلیل افراط در رفتارهای غیرانسانی در مقابل آنان قرار می‌گیرد. .
(مشابه پست فرانکشتین)
.
***پی نوشت***
.
به نظر می‌رسد در جامعه امروز ایران؛ تک تیراندازان، یکی یکی نیروهای انقلاب و خدمتگزاران ولائی را هدف قرار می‌دهند.

اوائل انقلاب، منافقین و گروهک‌ها با ترور فیزیکی؛ آدم‌ها را حذف می‌کردند و امروز فضای مجازی مسئولیت ترور و حذف را، به نوع دیگری برعهده گرفته است.

متأسفانه برخی مواقع دستگاه‌های نظارتی کشور هم به دلیل بی‌توجهی به نقشه جامع دشمن! به نوعی در پازل آنان قرار گرفته و با رفتارهای ناشیانه‌ی رسانه‌ای و قبل از قطعیت نظر محاکم قضائی، اقدامات مشابه انجام داده و یا زمینه را برای سوء استفاده بازیگران این عرصه فراهم می‌کنند.

معتقدم با تخلفات قطعی مدیران کشور باید با سرعت و قاطعیت برخورد شود. ولی اشتباهات اجتناب‌ناپذیر حقوقی که در هر دوره‌ای اتفاق می‌افتد با سوءاستفاده‌های شخصی و جناحی هم‌وزن تلقی نشود.

تک تیراندازان دشمن را در این عصر دست کم نگیریم.


کد مطلب: 15490

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15490/ضرغامی-نیروهای-انقلاب-هدف-تک-تیر-اندازان-دشمن-اند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir