آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

دفاع از مقدسات و حرم های اهل بیت(ع) حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد/ عجیب است که هنوز برخی ها به آمریکا اعتماد دارند/ مسئولان مصالح جامعه را فدای مصالح چند فرد که دارای فیشهای نجومی هستند نکنند

17 مهر 1395 ساعت 1:59

آیت الله ایمانی گفت: مسئولین مصالح جامعه را فدای مصالح چند نفر نکنند و با صاحبان فیشهای نجومی و کسانی که در این باره تخلف کرده اند، برخورد قانونی صورت گیرد چرا که مردم باید به نظام اسلامی اعتماد داشته باشند و این اعتماد نباید با این مسامحه گری ها از بین برود.


به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مسئله دفاع از مقدسات و ارزش ها و حرم های اهل بیت(ع) مسئله ایست که مرزهای جغرافیایی مانعی برای آن نیست و این اعتقاد به مرز وابسته نیست و اگر روزی مکه و مدینه و یا نجف اشرف و کربلا مورد هجوم دشمن قرار گرفت ما مدافع آن هستیم.
وی در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت نیروی انتظامی گفت: انجام دادن مسئولیت های فراوان نیروی انتظامی بدون همکاری و همراهی مسئولین و مردم میسر نیست و برای مقابله با مفاسدی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال شکل گیری است و یا مقابله با پدیده قاچاق، وجود حمایت های مردمی ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عاشورا حادثه دفاع  نیست بلکه جریان است و نباید اجازه داد عاشورا در سال 61 هجری باقی بماند.
وی در ادامه گفت: همیشه عاشورا زنده است و همه جا کربلاست با این تفاوت که مهره ها جابه جا می شود و شناسایی این مهره ها، نیازمند بصیرت است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح کرد: مسئولیت پذیری، امام حسین(ع) را به کربلا آورد و موجب شهادت ایشان شد و این روح مسئولیت پذیری امروز نیز باید در مردم زنده و تقویت شود.
آیت الله ایمانی همچنین گفت: متأسفانه آنچه در جنگ نرم دشمن دارد امروز دنبال می کند بی تفاوت ساختن مردم است و اگر ما می خواهیم عاشورا را زنده بداریم باید مسئولیت پذیری را در جامعه تقویت کنیم.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به تحولات منطقه گفت: کاری که امروزه امریکا انجام می دهد مانع تراشی بر سر پیشرفت ارتش های کشور سوریه و عراق است و حمایت های بی چون و چرای این کشور از دولت کودک کش عربستان سعودی در قبال حملات وحشیانه ای که به یمن دارد نشان می دهد که امریکا قابل اعتماد نیست با این وجود بعضی ها حاضر نیستند بی اعتمادی به امریکا را باور کنند و هنوز امید به امریکا دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در انتهای سخنان خود اظهار داشت: مسئولین مصالح جامعه را فدای مصالح چند نفر نکنند و با صاحبان فیشهای نجومی و کسانی که در این باره تخلف کرده اند، برخورد قانونی صورت گیرد چرا که مردم باید به نظام اسلامی اعتماد داشته باشند و این اعتماد نباید با این مسامحه گری ها از بین برود.
وی در پایان گفت: ما دنبال جابه جایی این افراد نیستیم بلکه این ها بدهکار بیت المال هستند، بنابراین باید بدهی خود را به بیت المال بپردازند و اگر خیانت عمدی بوده مجازات بشوند.


کد مطلب: 15387

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15387/دفاع-مقدسات-حرم-های-اهل-بیت-ع-حد-مرز-جغرافیایی-نمی-شناسد-عجیب-هنوز-برخی-آمریکا-اعتماد-مسئولان-مصالح-جامعه-فدای-چند-فرد-دارای-فیشهای-نجومی-هستند-نکنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir