معاون آموزش و پرورش فارس:

قجری ازحاضر شدن دانش آموزان دوره متوسط اول در کلاس درس خبر داد

23 شهريور 1395 ساعت 14:21

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: افزون بر 95 درصد دانش آموزان واجد شرایط تحصیل در دوره متوسطه اول در این استان در سال تحصیلی جدید سرکلاس درس حاضر می شوند.


به گزارش حافظ نیوز،به گزارش دریافتی  از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ناصر قجری در همایش معاونان آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه استان در شهرستان مرودشت افزود: در دوره متوسطه دوم نیز حدود 87 درصد دانش آموزان واجد شرایط تحصیل در مدارس ثبت نام کرده اند.
وی اظهار کرد: استان فارس در حوزه آموزش متوسطه در همه شاخص ها یکی از پنج استان برتر کشور است، چنانچه در زمینه افزایش پوشش تحصیلی، این استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحصیل حدود 800 هزار دانش آموز در مدارس این استان گفت: 14 درصد دانش آموزان این استان برای تحصیل در سال تحصیلی جدید در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده اند که وضعیت خوبی در مقایسه با آمار کشوری است.
در این گزارش، اطلاعات بیشتری درباره میزان پوشش تحصیلی و آمار دانش آموزان مدارس غیردولتی ارائه نشده است.
قجری همچنین گفت: نوید ما به همه مردم فارس و همکاران این است که همه سازو کارها و ابزار لازم برای شروع سال تحصیلی خوب فراهم شده و امیدواریم که در بهار علم و دانایی، استان فارس میزبان خوبی برای دانش آموزان باشد.


کد مطلب: 15175

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15175/قجری-ازحاضر-شدن-دانش-آموزان-دوره-متوسط-اول-کلاس-درس-خبر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir