روزعرفه؛

مراسم قرائت دعای روز عرفه با حضور پیكرهای مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس تازه تفحص شده برگزار شد

23 شهريور 1395 ساعت 10:19

مردم استان فارس امروز به یاد دعای عرفه امام حسین (ع) زمزمه نیایش عرفانی سرور و سالار شهیدان را دربقای متبرکه، مساجد، تکایا و حسینیه های سراسر این استان سردادند.


برپایی دعای روز عرفه با حضور پیكرهای شهدای گمنام در 4 نقطه شیراز
همزمان با فرا رسیدن نهم ذی‌الحجه، روز عرفه و نیایش مراسم‌های قرائت دعا، 21 شهریورماه در 4 نقطه شیراز با حضور پیكرهای مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس تازه تفحص شده برگزار شد.
حرم‌های مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)، حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و مسجد دانشگاه شیراز 4 نقطه‌ای هستند كه این مراسم‌ها در آن‌ها برگزار خواهند شد.
مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع)، در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و در مسجد دانشگاه شیراز  برگزار شد.
همچنین مراسم روز عرفه با حضور پیكرهای مطهر 5 لاله گمنام دفاع مقدس در شهرستان‌های آباده، اقلید، داراب، فسا و لارستان نیز برگزار  شد كه پس از اتمام این مراسم‌ها در شیراز و شهرستان‌ها، پیكرهای مطهر شهدا برای شناسایی به ستاد مركزی شهدا در تهران منتقل خواهند شد.
علاوه بر این‌ها مراسم روز عرفه در 85 بقعه متبركه فارس و همچنین مساجد و نقاط مختلف این استان برگزار شد كه از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مراسم‌ روز عرفه در جوار قبور شهدای گمنام در تنگ الله اكبر شیراز اشاره كرد.


کد مطلب: 15168

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15168/مراسم-قرائت-دعای-روز-عرفه-حضور-پیكرهای-مطهر-4-شهید-گمنام-دوران-دفاع-مقدس-تازه-تفحص-شده-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir