مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

زمینه سازی برای تحقق دانشگاه اسلامی چشم انداز کلان بسیج دانشجویی است/ دانشجویان انقلابی به ترویج گفتمان های انقلاب توجه ویژه کنند

22 شهريور 1395 ساعت 13:13

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی چشم انداز کلان مجموعه بسیج دانشجویی است.


به گزارش حافظ نیوز،اسماعیل قزل سفلی در نشست مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی اسلام و استقرار عدالت علوی را از آرمان های بسیج دانشجویی برشمرد و اظهار داشت: زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی چشم انداز کلان این مجموعه است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذر از مراحل مبارزه، پیروزی، استقرار و تثبیت انقلاب در حال حاضر در مرحله استمرار و استکمال خود قرار دارد افزود: ایدئولوژی، رهبری، عناصر سازمان ده همتراز با انقلاب و توده های مردم مؤلفه های مورد نیاز برای مرحله استمرار و استکمال انقلاب اسلامی است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر مطالعه، انس با قرآن، دعا و مناجات گفت: مسئولان بسیج دانشجویی بستر شکوفایی استعدادها و زمینه بهره گیری از ظرفیت های موجود در این مجموعه را فراهم کنند.
قزل سفلی بر انجام کارهای کم هزینه اما پر اثر در بسیج دانشجویی و بالانگه داشتن بیرق بسیج در دانشگاه ها توسط دانشجویان بسیجی تاکید و اضافه کرد: بسیج به مثابه یک کانون معنویت است و بسیج دانشجویی نیز باید در دانشگاه ظهور داشته باشد.
وی با تاکید بر فعال شدن شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس، خواستار اشرافیت دانشجویان بسیجی بر محیط اطراف شد و تصریح کرد: برای نخستین بار با ایجاد نظام نامه تربیتی صالحین دانشجویی و بومی، صالحین را به تشکیلات گره زده ایم و انتظار می رود که مسئولان بسیج دانشجویی آن را به صورت شایسته اجرایی کنند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه باید از ظرفیت بزرگ و خوب دانشجویان خواهر بسیجی در دانشگاه ها استفاده شود ادامه داد: قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس ظرفیت بسیار خوبی دارد که می تواند به دانشجویان بسیجی، انقلابی و ارزشی کمک کند.
قزل سفلی خواستار جذب حداکثری، تربیت، آموزش و سازماندهی با تأکید بر حفظ انسجام تشکیلاتی بسیج دانشجویی در دانشگاه های تابعه شد و بیان کرد: دانشجویان بسیجی و انقلابی به تولید، تبیین، ترویج و تعمیق گفتمان های انقلاب اسلامی مانند اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، تمدن نوین اسلامی، استکبار ستیزی و ... توجه ویژه داشته باشند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مسئولان بسیج دانشجویی جهاد علمی با تکیه بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تشکیل مجموعه های اندیشه ورز در مجموعه تابعه خود را در دستور کار خود قرار دهند.
قزل سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی به دنبال کمک به افزایش کارآمدی دولت و تقویت نهادهای انقلابی از طریق پرداختن به خدمات رسانی، محرومیت زدایی، تعاملات برون سازمانی و ... است ادامه داد: از دانشجویان بسیجی و انقلابی انتظار می رود که در راستای ایجاد، گسترش و تقویت هسته های مقاومت در راستای صدور انقلاب اسلامی  تلاش ویژه ای داشته باشند.
وی با تاکید بر وحدت و یگانگی حوزه و دانشگاه گفت: نقش آفرینی، گفتمان سازی و جریان سازی در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که از دانشجویان بسیجی انتظار می رود.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهاد و شهادت در بین دانشجویان تصریح کرد: تغذیه فکری و اعتقادی عموم بسیجیان مبتنی بر چارچوب اسلام ناب محمدی(ص) بر مبنای بیانات امامین انقلاب اسلامی، تبیین و ترویج شخصیت و خط امامین انقلاب اسلامی در دانشگاه ها از مسئولان بسیج دانشجویی انتظار می رود.
در این نشست مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای بهتر برنامه های این تشکل دانشجویی پرداختند و مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز در خصوص برنامه های این سازمان صحبت کردند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 15162

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15162/زمینه-سازی-تحقق-دانشگاه-اسلامی-چشم-انداز-کلان-بسیج-دانشجویی-دانشجویان-انقلابی-ترویج-گفتمان-های-انقلاب-توجه-ویژه-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir