سمینار سالانه پزشکی ورزشی فارس برگزار می شود

صفرپور:در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیمه ورزشی شدند

14 شهريور 1395 ساعت 12:13

شیراز – سمینار سالانه هیئت پزشکی ورزشی فارس ۱۸ شهریور در شیراز برگزار می شود.


به گزارش حافظ نیوز،سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری سمینار پزشکی ورزشی فارس، گفت: این سمینار در ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد که رویکردی متفاوت با گذشته خواهد داشت.
حیدرصفرپورادامه داد: در این سیمنار الگوهای جدید ارزیابی، تجلیل از هیئت ها و باشگاه های تحت پوشش بیمه و... انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حاشیه این سمینار کارگاه های مختلف آموزشی نیز با حضور چهره های برجسته کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس تاکید کرد: در این سمینار برای اولین بار سفیران سلامت ورزش از میان ورزشکاران و پیشکسوتانی که طی سالهای گذشته ورزش سالم انجام داده اند معرفی می شود.
صفرپور در ادامه سخنان خود ، در خصوص نظارت بر مصدومیت ورزشکاران راهی مسابقات جهانی نیز گفت: ورزشکاران استان که برای مسابقات جهانی و المپیکی راهی می شوند وضعیت درمانی و سلامت انها بر عهده تهران و فدراسیون است اما ورزشکاران حاضر در مسابقات استانی سلامت آنها بر عهده ما قرار دارد.
وی افزود: مرکز فوق تخصصی سلامت برای ورزشکاران راه اندازی شده که با همکاری پزشکان متخصص علوم پزشکی شیراز ورزشکاران مصدوم را به سرعت به شرایط مسابقه بازخواهیم گرداند.
سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس با اشاره به راه اندازی تیم نظارت هیئت پزشکی ورزشی فارس نیز گفت: نظارت این مجموعه با دیدگاه مشورتی و رفع مشکلات است زیرا امروز شاهد استفاده از مکمل هایی هستیم که برای ورزشکاران بسیار خطرناک است.
صفرپور ، با اشاره به وضعیت بیمه شدگان ورزش استان فارس، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیمه ورزشی شدند که البته در مقایسه به وضعیت استان فارس باید این روند بهبود داشته باشد.
وی ادامه داد: در شهر شیراز ۵۲ هزار ۸۷۰ نفر و در شهرستانهای فارس ۵۴ هزار و ۲۵۸ نفر بیمه شده وجود دارند.
 


کد مطلب: 15073

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15073/صفرپور-حال-حاضر-بیش-۱۰۰-هزار-نفر-بیمه-ورزشی-شدند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir